Gå til innhold

Nærmeste fødested til Trysil/Fulufjellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar sjansen på å dra på hyttetur til Fulufjellet tre uker før termin. Satser på at babyen holder seg inne til etter termin, som førstemann gjorde. Men hvis noe skjer er det greit å være litt forberedt. Noen som vet hvor nærmeste fødeavdeling er? Må man til Elverum eller finnes det noe nærmere? Noen lokalkjente? ;-) Vet ikke hva jeg skal søke etter på nett for å finne ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke lokalkjent, men kan se ut som om Elverum er nærmeste, men det er ikke så langt, er det det?

Skrevet

Jeg var på hyttetur i Trysil noen uker før min termin, og hadde da ruta til Elverum klar om noe skulle skje. Ha med deg papirene dine så er du sikker på at alt går rett for seg. God hyttetur ;)

Skrevet

Takker for svar. :-) Det går nok bra, ja. Skal ta med papirer i tilfelle. Det er i underkant av to timer til Elverum fra hytta. Jeg synes det er kjeeempelangt, men jeg er godt vant. Bor sentralt i Oslo og har fem minutter til sykehuset vanligvis. Med to timers reise må man jo planlegge litt. Har ingen ønsker om å føde i baksetet i bilen... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...