Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. desember 2011 #1 Del Skrevet 28. desember 2011 På "Min profil". Skal dette fortsette å være synlig for allmennheten, eller er det noe som skal fjernes/gjøres valgfritt? Hva med statistikk? Jeg kjenner at jeg ikke er helt med på at alle skal få lese alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. desember 2011 #2 Del Skrevet 28. desember 2011 En annen ting: Er det mulig å zoome inn på profilbilder? Bildene er jo så små at det er umulig å se noe, og de er kornete og stygge. Mange av brukerne har jo så fine bilder (tror jeg), og siden jeg elsker å snoke er det litt upraktisk, hihi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. desember 2011 #3 Del Skrevet 28. desember 2011 En annen ting: Er det mulig å zoome inn på profilbilder? Bildene er jo så små at det er umulig å se noe, og de er kornete og stygge. Mange av brukerne har jo så fine bilder (tror jeg), og siden jeg elsker å snoke er det litt upraktisk, hihi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. desember 2011 #4 Del Skrevet 28. desember 2011 En annen ting: Er det mulig å zoome inn på profilbilder? Bildene er jo så små at det er umulig å se noe, og de er kornete og stygge. Mange av brukerne har jo så fine bilder (tror jeg), og siden jeg elsker å snoke er det litt upraktisk, hihi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. desember 2011 #5 Del Skrevet 28. desember 2011 Og hva i alle dager skjedde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 28. desember 2011 #6 Del Skrevet 28. desember 2011 Statistikken er en skikkelig nedtur. Samt at alle som poster anonymt tydeligvis teller som samme bruker - vedkommende har nå rundt 200 innlegg - og det ser jo dermed også ut som man svarer seg selv anonymt hundre ganger i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. desember 2011 #7 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg så det der, sug lut. "Anonym bruker" er visst Superbruker med over 2 millioner innlegg sammenlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 29. desember 2011 #8 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei eelis+kian, Pr. i dag er det ikke mulig å zoome inn på profilbildene dessverre. Men vi vil etterhvert legge til en albumsfunksjon og da vil man kunne se bildene til hverandre i stort format. Ang.innlegg osv. på min profil har vi fått flere tilbakemeldinger på, så dette er noe som evt. må tas opp på ny om det skal bort fra profilen eller ikke. Men vi takker for innspill PS: Hva som skjedde over der er ikke så lett å vite, men om du opplever det igjen så meld det gjerne inn til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. desember 2011 #9 Del Skrevet 29. desember 2011 Heisann! Jeg har sett flere steder på forumet (en gang på Skravle, som jeg husker) hvor én bruker postet det samme omtrent fem ganger, mens en annen bruker postet det samme ca tre ganger. I samme tråd. Snodig. Jeg mener at "Mine innlegg" kan gjøres privat - litt som den gamle løsningen, om det er mulig :-) Gleder meg til albumsfunksjonen er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 30. desember 2011 #10 Del Skrevet 30. desember 2011 Heisann! Jeg har sett flere steder på forumet (en gang på Skravle, som jeg husker) hvor én bruker postet det samme omtrent fem ganger, mens en annen bruker postet det samme ca tre ganger. I samme tråd. Snodig. Jeg mener at "Mine innlegg" kan gjøres privat - litt som den gamle løsningen, om det er mulig :-) Gleder meg til albumsfunksjonen er i orden! Hei igjen Ang. det med "Mine innlegg" så kan det tenkes at vi skrur denne helt av inntil videre, for vi har fått en del tilbakemeldinger på at man enten vil kunne styre dette selv eller at det ikke er der i det hele tatt. Inntil vi vet om dette kan gjøres om til en funksjon man kan styre selv, så er løsningen å skru det helt av i begynnelsen. Den endringen kommer da til å komme rett etter nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurra-meg-rundt Skrevet 30. desember 2011 #11 Del Skrevet 30. desember 2011 Er du her ennå, Ann-Mari-Administrator? Hvorfor kan jeg svare som gjest her inne, men ingen andre steder? Hvorfor er det i det hele tatt en 'gjest'-funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 31. desember 2011 #12 Del Skrevet 31. desember 2011 Er du her ennå, Ann-Mari-Administrator? Hvorfor kan jeg svare som gjest her inne, men ingen andre steder? Hvorfor er det i det hele tatt en 'gjest'-funksjon? Hei Hurra-meg-rundt, Denne funksjonen skal ikke fungere nei, så her ser det ut til det er et lite smutthull som må tettes. Takk for informasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå