IdaPingPong Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Er det normalt og fryse skikkelig ved å gå på suprecur? Jeg er ei ispinne fra før av, men nå ennå værre! Noen andre som har opplevd dette med suprecur?
så gla' Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Hei:) Jeg har sprayet i halvannen uke nå og opplever også at jeg fryser enda mer enn vanlig. Skikkelige frysetokter nesten som ved feber Samme hvor mye jeg pakker meg inn, finner jeg ikke varmen. Men, så finner kroppen ut at, nei nå har du kledd på deg alt for mye, og vips så er det over på ei svettetokt. Litt ubehagelig, men til å leve med Står ikke noe om at det å fryse skal være en bivirkning, men vet at andre har opplevd det også, så det er vel ikke helt uvanlig... Har du merket noen andre plager? Jeg har tidvis dundrende hodepine, er utrolig sliten, men sliter med å sove. Spent på hvordan det blir å begynne med sprøytene.
IdaPingPong Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 Så godt det ikke bare er meg, leste på bivirkningene at det å fryse ikke var noen alternativ. Jeg har tatt dette 1 uke i morgen, starter på sprøytene 6 Jan, ikke LENGE til. Litt deilig og ha denne prosessen i jula, da gikk brått alt litt fortere Er vår første gang De bivirkningene jeg har hatt kommer gjerne rundt 15 tiden på dagen, med å være mega trøtt resten av dagen og frysen, utenom harde og ømme pupper har jeg 24-7.. Hadde litt huepine i starteten. Men HUMØRSVIGNINGER det har jeg fått en dose for mye av. Er kjapp på avtrekkeren..:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå