Gå til innhold

Gulper/kaster opp og griner til han sovner, så og si utøstelig ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historien:

Gullet er snart 5 mnd. Fordi han har krevd så mye pupp og jeg ikke har hatt nok (ammet opptil hver halvtime fra fem om kvelden til ti/eleve) melk begynte vi med velling rett før han ble 4 mnd og nå grøt. Han får grøt med svisker i og alt har virket som om det har gått bra. Driter ca annenhver dag. Han får velling (vet ikke helt om det er noe poeng å gi han det) ca klokka to/tre og grøt rundt klokka seks. Med grøten får han alltid vann og litt pupp etterpå.

I det siste har han begynt å sikle mer enn tidligere vi må bytte smekke hele tiden, masse aktivitet med munnen. Virker som om det klør noe skikkelig. Er ganske sikker på at det er noen tenner på gang. Har derfor klint inn med sånn flytende greie man får kjøpt på apoteket.

Vi har også vært litt forkjølet og i kveld fikk jeg skikkelig vondt i halsen og ble fryktelig tett. Han har hatt tidvis tett nese de siste dagene. Ikke noe feber enda..

Problemet er:

Vi begynner leggingen ca klokka 20.00. Rutinen på badet tar ca en halv time. Vi vasker, smører, skifter og synger nsttasanger.

Så får han pupp og vi legger han, i sin egen seng eller våres. Kommer litt an på om han er urolig og får pupp mens vi ligger. Han turner så en times tid (har du noen tips om å få kortet ned denne tiden blir jeg glad) gulper/kaster opp og griner. Ikke sutregrining. Han blir nesten utrøstelig og sovner til slutt fordi han er sliten. Sånn kan vi holde på en god stund og det eneste som funker er at jeg sitter med han. Pappan klarer ikke å roe ham. Noen som har noen tips om hva det kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er overtrøtt? Hvordan sover han på dagtid? Har dere forsøkt å legge tidligere?

Skrevet

Han sover ca en time på motivene en-tre timer rundt 12 og en time på kvelden. Kanskjevi skal prøve å legge han litt før ja.. ;) takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...