Gå til innhold

Ekstreme menssmerter etter endt forsøk... Andre?

Anbefalte innlegg

Negativ test igjen, og denne gangen ekstreme menssmerter! Har faktisk måtte ta en paralgin, og det gjør jeg aldri....

I tillegg kom det to ganske store blodklumper ut i stad ( sorry detaljer).

Hadde det ikke vært for at testen var negativ, haddebjeg trodd dette var en sa..

Andre her som har/ er plaget av dette? Var aldri plaget med menssmerter før.

Nå har jeg hatt smerter i en time i strekk, og ligger på sofaen med en kald klut på magen.....

Fortsetter under...

ja, jeg har fått sterke menssmerter etter negative forsøk... og de klumpene du fikk kan jo ha vært etter lutinus/crinone som har blitt til klumper... det har jeg mye av også...

trist med enda et negativt forsøk for deg også snuppa! Men vi skal i mål! Og vi skal få det til i 2012!!

masse god bedring!

Ohyess!! Fikk jo blødninger 25. jeg. Har hatt ekstreeeeme menssmerter og blødde skikkelig, men alt har heldigvis blitt bedre nå! Ingen smerter, og blør normalt... :)

2012 skal bli vårt baby-år!!! <3

God bedring!

Annonse

Så rart....jeg fikk blødning dagen etter negativ test, og den varte knappe 3 dager og var ikke mye. Ikke var det smerter heller. Syntes det var litt rart siden jeg gikk ut fra at en ville få mer blødning og smerter pga medisiner osv....rart at det er så forskjellig.!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...