Serepta Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 For å utnytte plassen maksimalt i gangen vår, skulle vi hatt en garderobeløsning som passer også delvis under trappa. Det må nok spesialbestilles, men er det noen som har det ? Finnes det ?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 En møbelsnekker kan lage omtrent hva du vil;) Eller dere kan lage selv dersom dere er litt nevenyttige. Husk at dersom du skal ha skyvedører så må du også ha plass til å faktisk skyve dørene! Ellers bestilles jo alle skyvedører på nøyaktige mål da. Du får det hos alle byggevarekjedene bl.a
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Det finnes Elfa lager på mål. Ta mål, tegn og forklar, og de lager en god løsning til deg
Serepta Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2011 Å, genialt ! Trenger ikke være skyvedører heller egentlig, men tenkte det var mest plassbesparende. Noen som vet ca pris ? Aberet vÅrt er at trappen har Åpne trinn. Lurer pÅ hvordan det blir seendes ut da.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Det finnes Elfa lager på mål. Ta mål, tegn og forklar, og de lager en god løsning til deg Alle leverandører lager på mål:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Alle leverandører lager på mål:) Hehe, ja det gjør de sikkert Er ikke så bevandret i skyvedørsverden, har kun brukt Elfa
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Å, genialt ! Trenger ikke være skyvedører heller egentlig, men tenkte det var mest plassbesparende. Noen som vet ca pris ? Aberet vÅrt er at trappen har Åpne trinn. Lurer pÅ hvordan det blir seendes ut da. Da ville jeg nok tettet trappet, kan ikke tenke meg at det blir noe pent med Åpen trapp og oppbevaring under... Svigers har skrÅtak overalt og fullt av skaper. Det er svigerfar som har laget selv, sÅ noe pris kan jeg ikke gi deg. Skyvedører er jo rimelig dyrt i utgangspunktet, men en trapp kan da ikke være sÅ stor? Vi ga 7000 for 3 dører i 2.40 høyde (eller hva det nÅ enn er som er normalhøyde). De er vel totalt 3 meter i bredden...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Da ville jeg kledd igjen trinnene, ellers vil det ikke bli pent.. Her er eksempler du kan se på: http://www.mobelsnekker-katrine.no/bildeside.htm http://camillaathome.blogspot.com/2010/07/innebygd-oppbevaring.html
Serepta Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2011 Takk for linker. Ja vi må nok kle den igjen. Håper det blir pent uten for mye fargeforandring da. Den er hvitkalket og lakket. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå