Gå til innhold

God krabbestrømpebukse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt GODE krabbestrømpebukser?

Har sett etter det i noen butikker nå, men de fleste har ikke så store str...

(Lucas bruker da 86/92).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Spar Kjøp sine går ganske høyt opp i str.

Vi bruker de hvertfall.

Skrevet

Takk for tips:)

Ser at spar kjøp har opptil str. 90, så da satser jeg på det og bestiller der:)

Skrevet

Jeg så at de hadde på Obs Hypermarked ihvertfall. Da jeg var der hadde de selvfølgelig ikke 90 som jeg trengte, men var bare midlertidig utsolgt. De strømpebuksene gikk opp til str. 110 ihvertfall, så de små bør jo være oppe og gå innen de er så store. :-) Det var forresten merket Safa. Har sett dem hos Bare Barn også vet jeg. Kommer i både ullblanding og bomull.

Skrevet

Jeg så at de hadde på Obs Hypermarked ihvertfall. Da jeg var der hadde de selvfølgelig ikke 90 som jeg trengte, men var bare midlertidig utsolgt. De strømpebuksene gikk opp til str. 110 ihvertfall, så de små bør jo være oppe og gå innen de er så store. :-) Det var forresten merket Safa. Har sett dem hos Bare Barn også vet jeg. Kommer i både ullblanding og bomull.

Ja, såg at de hadde de på obs'en også, men de er jo alltid utsolgt! Har sjekket hver gang vi har vært innom der, men finner aldri str. 90:( men nå bestilte jeg fra spar kjøp:)

Får satse på at gå-stadiet kommer før str.110 ja, hehe! Men lillegutt er bare 8 mnd (idag faktisk) og bruker allerede str.86/92:) stor gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...