Gå til innhold

Noen rundt 40 +/- her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh nei. Har fått mer mage ja, selv om vekten kun er et par kilo opp så føler jeg meg mye rundere. Starter snart opp med mammabuksene jeg(nå går det i tights)

Hvordan er formen din ellers?

Og dette var altså et svar på det siste innlegget til Drammensjente..

Eh nei. Har fått mer mage ja, selv om vekten kun er et par kilo opp så føler jeg meg mye rundere. Starter snart opp med mammabuksene jeg(nå går det i tights)

Hvordan er formen din ellers?

Og dette var altså et svar på det siste innlegget til Drammensjente..

Kun et par kilo her også, men føles som mer :P Er ellers kvalm og trøtt ennå.... Håper det gir seg snart. Har null energi for tiden. Savner livet mitt. Ha ha :)

hvor lenge etter befruktning testet dere som er gravide?

jeg testet positivt 9 dager etter positiv eggløsningstest. Først svake rosa streker på to tester, så ventet tre dager og tok den med ukeindikator som viste +3 omtrent på tidspunktet jeg skulle fått mensen. Må ha produsert mye hormoner i starten.

Lurer på om jeg på 37 kan melde meg inn hos dere? Føler meg i grunnen ikke gammel, men i følge tallet og endel andre så er jeg visst det. Antar dere kjenner til det? ;D Noen fra Oslo? Ellers nærmer jeg med 2. trimester snart. Krysser fingrene for veien videre - både for dere og meg ;D

Annonse

Kun 7+1 enda og tiden går sakte. Det er nervepirrende på flere måter denne gangen. Tenker noe på det som skal skje med tidlig UL etc, men mer på om det virkelig er "liv laga" der nede. Ikke veldig mye symptomer. Forferdelig svimmel i perioder og tung i hodet, men kun uvel om jeg ikke putter inn litt mat på morgenen. Får jeg litt å spise er det ingen problemer.

Forrige gang (har en datter på 3) var jeg kvalm i 5 måneder.

Det burde jo være positivt ikke å være kvalm, men føler jeg har såpass få symptomer at det nesten er slik at jeg ønsker meg litt mer... he he. Har testet noen ekstra ganger - sånn for å være sikker på at ikke fantasien spiller meg et puss.

Kun 7+1 enda og tiden går sakte. Det er nervepirrende på flere måter denne gangen. Tenker noe på det som skal skje med tidlig UL etc, men mer på om det virkelig er "liv laga" der nede. Ikke veldig mye symptomer. Forferdelig svimmel i perioder og tung i hodet, men kun uvel om jeg ikke putter inn litt mat på morgenen. Får jeg litt å spise er det ingen problemer.

Forrige gang (har en datter på 3) var jeg kvalm i 5 måneder.

Det burde jo være positivt ikke å være kvalm, men føler jeg har såpass få symptomer at det nesten er slik at jeg ønsker meg litt mer... he he. Har testet noen ekstra ganger - sånn for å være sikker på at ikke fantasien spiller meg et puss.

Du skal bare være glad for at du slipper denne forferdelige kvalmen. Den plager meg slik at jeg har blitt sykmeldt. Skjønner godt at du savner litt symptomer, men prøv å nyt svangerskapet så langt du kan :) Jeg gjør nemlig ikke :P

• 2 uker senere...

Hvordan går det med dere alle? Formen bedre? Her er det mye halsbrann, og jeg er utrolig trøtt om dagen. Har fullstendig mistet lysten på sjokolade og brus, noe som i og for seg er temmelig fantastisk. Her går det i melk, juice og frukt. Masse frukt. Og så har jo matlysten kommet tilbake, noe som kanskje ikke er fullt så greit. :)

Vi snakket om et treff i Drammensområdet, ser det er en gjeng på BIM-treff som også snakker om det. Kanskje vi kan "flytte" treffet over dit, så vi blir en god gjeng...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...