*minime* Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 titter innom fra 1. trimester for tenkte kanskje om noen her har tips mot kvalmen, er i uke 7 nå. å kvalmen har satt inn for fult, å det er vanskelig å få gjort noe som helst...??
MMr Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Akupunktur eller fotsoneterapi.. Har høyrt mykje bra om begge to, men aldri prøvd sjølv. Lykke til
lillesvirre Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Det eneste som funket for meg var akupunktur. Det ga seg da nålene var satt. Selvfølgelig kom det tilbake etter noen dager, men etter 4 behandlinger var jeg Så mye bedre! Ellers har jeg prøvd det meste føler jeg.
12Januarspire Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Prøv sea bands, fåes på apotek el helsekost og\el ingefær rot. Funket iallefall for meg..
2 hjertegull :) Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Salt lakris hjelper.. Fant ikke ordentlig her på fastlands norge, men på svalbard hadde de ) Ellers får du afipran på resept.. funker knallbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå