Athina' Skrevet 28. desember 2011 #1 Del Skrevet 28. desember 2011 Om om vi vil kun at andre skal se forsiden så burde det være ett valg vi har hatt. Ingen andre enn meg har noe med hvilke innlegg jeg har skrevet eller har kommentert i - bruk litt av facebook sine valg og muligheter til å kontrollere dette. Og når det gjelder innlegg som jeg har vært med på, er det virkelig nødvendig å ha helt tilbake til 2010 på profilen? En annen ting, jeg ser ikke hva som er skrevet i mine brev, pm'ene er blanke, kun overskrift vises. OG jeg får ikke varsler på innlegg jeg følger eller som blir kommentert.... Vet at det alltid er innkjøringsprobleme, men dere burde ha testet ut dette forumet mye bedre får dere åpnet plattformen. Og en siste ting, dere Må ha ett forum for oss modne, som 'over 35 og prøver' og 'gravid i moden alder'! Tro meg vi har trenger ett forum som er for oss, og ikke sammen med de yngre for jeg har sett om og om igjen at mange av de som både er og prøver å bli gravide i moden alder blir sett ned på, derfor må vi få ha ett forum der vi kan være samlet og lufte tankene våre uten å bli rakket ned på og å være redd for usakelige kommentarer. Så langt er ikke jeg imponert over det nye BIM, og jeg er lite her inne nå, og det har ingen ting med julen og gjøre.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896860-synes-dere-burde-sikre-personvernet-bedre-og-la-oss-ha-styre-hva-vi-vil-andre-brukere-skal-se-p%C3%A5-profilen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 28. desember 2011 "Skrevet i dag, 19:43" - nei det gjorde jeg ikke, på pc'n min nå ca 15 minutter etter jeg skrev dette innlegget står det 19.04, så tidsstemplingen er feil! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896860-synes-dere-burde-sikre-personvernet-bedre-og-la-oss-ha-styre-hva-vi-vil-andre-brukere-skal-se-p%C3%A5-profilen/#findComment-143902054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå