Gidder ikke! Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Hvordan ser måltidsdagen ut? Nå gir vi mat 3 ganger om dagen, og lurer på hvordan jeg skal få plass til flere innimellom sovinga Spiser ikke fulle måltider ennå da, så blir nok en stund før vi satser på enda et måltid, men interessant å se hvordan andre har det. Lille her er 5 1/2 mnd.
Babyønske �� Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Har ei på 8 mnd og begynte med 4. måltid for en liten mnd siden. Hun fikk grøt morgen og kveld fra ca 5 mnd, måtte da raskt opp i 2 måltider pga langvarig dårlig vektoppgang. Jeg hadde allerede gitt grønnsaker og frukt fra 4 mnd. Tok en liten pause med dette til grøtmåltidene var innført. Men innen 6 mnd var jeg begynt å gi henne dette midt på dag igjen. Ved ca 7 mnd begynte jeg også med brød til lunch. Så fra 7 mnd har matrutinen sett slik ut: Ca kl 09.00: Grøt og vann Ca kl 12.00: Brød, fruktmos og mme Ca kl 15.00: Middag og vann Ca kl 18.00: Grøt og vann. Hun får også en flaske(ca 150 ml) mme rundt kl 23. Samt at jeg ammer ved leggetid og 1-2 ganger i løpet av natta. Hun sover 2-3 ganger pr dag, ca 30 min pr gang. Det er rundt kl 10, kl 12.30 og 15,30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå