Gå til innhold

Hvordan er syklusen deres??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da e uttaks dagen på mandag:) trengte berre en ul tydligvis:) men fant berre 4 egg som var vokst 13-13,5mm så synes de kunne vert større dose me medisiner:) men di har ei uke igjen å vokse på:)

Annonse

Håper alt går bra:) ei spådde at eg blei gravid i Jan/februar me tvillinger å ei meinte eg ikke fikk de til før neste forsøk:/ så vett ikke ka eg ska tru:) men di fleste har spådd høst på meg hele veien så kan jo være eg føde i høst:)

Huff, ja det er mange om synes det er vondt.. :( Men det gikk vel fort?? Det er også overstått nå! Leste på assistert befr. at de ikke kunne se om de hadde befruktet seg enda, men det kan fortsatt skje vet du :) Men spørs om du må vente med å sette inn igjen da..?

Trur de tok 15min ca. Ja fikk tlf i dag om at di ikke kunne se at noen av eggene var befruktet men måtte ringe di kl 9 i måren tidlig for videre svar om de blir noe mer:/

Annonse

Der ser du!!! :D Kjempebra! Fikk du noen på frys?

Kan ikke helt uttale meg om dette "støtet" , men kanskje du kan spørre noen som har blitt gravid her inne?? :) Tror ikke egget fester seg helt med det samme men! Hvem vet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...