Gå til innhold

Hvordan er syklusen deres??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøver å holde meg unna røyken jeg også du gitt! Holdt meg heeelt unna mens ivf'n var i gang da :) Flink!

Var meget hormonell under sprøytingen jeg, men egentlig værre i "rugetiden". Mannen min fikk gjennomgå litt da ja! hihi

Da har eg tatt min første sprøyte i dag:) stakk meg like greit i fingen og eg når eg sko ta på hylsen etter eg hadde satt sprøyten:) Hehe. Klexane var litt ubehagelig men har hørt folk får blåmerker av klexane men de fikk eg ikke:) men vondt i hode har eg fått ganske kjapt etter sprøytene var satt:/ jaja på tirsdag skal eg på ul:) dette går fint:) trenge nok litt motivasjon til for å stumpe røyken helt:)

Hehe, da fikk du jo virkelig prøvd deg ;)

Er klexane sprøyte også? Hva er det for? ikke hørt om :)

Jeg snakket med stolavs idag jeg. Skal ikke begynne med primolut(for å få mens) før 1 feb... :/ lenge til!! Men skal prøve litt selv i denne ventetiden ;) Hvem vet? Kanskje får jeg menstruasjon av meg selv også! Er ikke bare, bare å være pcos'er!

Annonse

Jo de va ikke så gale:) dagens gikk greit den og:) men slite me hodepine med en gang sprøytene e satt:/ skal ha stor mage i sommer:) ligge på stranden å blotte den frem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...