Gå til innhold

Hvordan er syklusen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det er ikke bare bare å stikke sprøyta i magen SELV nei :P ble litt sånn småkvalm første dagen. Sto over en time me sprøyta i hånda å skulle stikke den inn :P var Så STOLT da jeg greide det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg må ta første sprøyten på en mat butikk:/ kan ikke stå i en time på bakrommet:/ Hehe

Skrevet

hmm.. Kan du ikke vente til du kommer hjem da?

Skrevet

Må ta orgalutran kl 22 på kveldene så da anbefalte di å sette alt samtidig:/

Skrevet

åuh.. Men det går nok bra skal du se :) Er du alene i butikken da?

Skrevet

Nei:) eg styre butikken på kveldene:) så har litt pusterom:) men di vett me skal igang me ivf, så skal gå greit:) berre føle at de e enklere når eg e hjemme:)

Skrevet

ja, sant nok :) men det er jo bare et lite stikk ;)

Skrevet

ja, sant nok :) men det er jo bare et lite stikk ;)

Skrevet

Ja:) eg skal stikke 2typer i 4dager nå så skal eg stikke 3 typer etter de. Prøver å slutte å røyke og så blir vel litt hormonel etter hvert:)

Skrevet

Prøver å holde meg unna røyken jeg også du gitt! Holdt meg heeelt unna mens ivf'n var i gang da :) Flink!

Var meget hormonell under sprøytingen jeg, men egentlig værre i "rugetiden". Mannen min fikk gjennomgå litt da ja! hihi

Skrevet

Da har eg tatt min første sprøyte i dag:) stakk meg like greit i fingen og eg når eg sko ta på hylsen etter eg hadde satt sprøyten:) Hehe. Klexane var litt ubehagelig men har hørt folk får blåmerker av klexane men de fikk eg ikke:) men vondt i hode har eg fått ganske kjapt etter sprøytene var satt:/ jaja på tirsdag skal eg på ul:) dette går fint:) trenge nok litt motivasjon til for å stumpe røyken helt:)

Skrevet

Hehe, da fikk du jo virkelig prøvd deg ;)

Er klexane sprøyte også? Hva er det for? ikke hørt om :)

Jeg snakket med stolavs idag jeg. Skal ikke begynne med primolut(for å få mens) før 1 feb... :/ lenge til!! Men skal prøve litt selv i denne ventetiden ;) Hvem vet? Kanskje får jeg menstruasjon av meg selv også! Er ikke bare, bare å være pcos'er!

Skrevet

Nei pcos e noe drit:/ klexane e blodfortynnende i sprøyte form som eg må ta pga stor sjanse for blodpropp:/

Skrevet

åå, såppas! Men er du ikke overasket over hvor bra det gikk å ta sprøyter? :)

Herreguud som jeg gleder meg til å ha kul på magen i sommer!! ;)

Skrevet

Jo de va ikke så gale:) dagens gikk greit den og:) men slite me hodepine med en gang sprøytene e satt:/ skal ha stor mage i sommer:) ligge på stranden å blotte den frem:)

Skrevet

Ja, det er en del bivirkninger med sprøytene ja! Men verdt det tilslutt.. :)

Har dere tenkt på navn til baby? :)

Skrevet

Heey, hvorfor ble jeg anonym?? :P

Skrevet

æsj, vil ikke være anonym!

Skrevet

Hehe må le litt av deg anonym:) ja blir de jente så blir de chanita:) blir de gutt så e me litt usikker på navn:) men skal starte på ch:)

Skrevet

dette er tussi89 altså! :P ble du også anonym plutselig?

Skrevet

hmm, nå er jeg plutselig ikke anonym lengre! jippi :D

Skrevet

chanita har jeg ikke hørd før :) Men pent navn!

Skrevet

Nei e vel 10-20 som heter de i Norge:)

Skrevet

aah :) jeg også liker navn som er litt "uvanlige".. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...