Gå til innhold

Hvordan er syklusen deres??

Anbefalte innlegg

Jeg har overhode ingen normal syklus. Kan blø 3 mnd i strekk, opphold 1-2 uker også blø igjen :/ er helt rart! Holder på med IVF nå, og de sier at det er overhode ikke normalt å blø i 3 mnd!! Jeg blir bekymret jeg! Er det flere som har det slik??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896841-hvordan-er-syklusen-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De e ikke normalt nei. Eg har pcos å blør i 5-6dager å har syklus på 31 dager nå etter lap i sommer. Men før kunne de ta 40 dager før uken kom. Anbefale deg lapraskopi om du ikke har gjort de. Di kan fikse mye me de:)

Eg er en av få undervektige pcos kvinner:/ går ikke over 50kg samme hva eg spiser å hvor mye:( e 169 høy:( eg spise de eg får tak i for å bli normal vektig men går ikke for denne kroppen:/ prøvd lavkarbo? Min mor er overvektig å gikk ned 12kg på kort tid, men forsettet på dietten etter de sluttet å gå ned så mye for at hu ikke sko få all vekta tilbake. E jo mangen meninger om lavkarbo, så eg vett ikke om de var berre hode hennes så trodde på opplegge elle om de virker:)

Annonse

Det er jammen ikke enkelt.. enten er man for tynn, eller så er man for tykk... :/ Har du prøvd å spise masse proteiner og trene hovedsakelig muskelmasse?(ikke overdrevent såklart)

Hvor gammel er du? Barn fra før?

Ja, holder på me litt light lavkarbo nå, men ikke sånn hysterisk! Holder meg unna poteter og spiser veldig grovt brød. Og holder meg mest mulig unna sukker såklart! Det er vel det viktigste..

Eg prøvde de en periode men blei så dårlig av smaken av de:/ eg e 22 å har ingen barn fra før. Er gift å har nett bygget på huse me eiger:) så eg er klar:) hvor gammel er du? Barn fra før?

Hehe du skrev jo du har 2 på frys:) men fikk du mangen egg ut? Eg håpe eg får litt å gå på:) har alltid blitt spådd at eg endten får baby eller blir gravid i høst tider:) å ble spådd at første kommer med hjelp:)

Annonse

fikk ut 8 egg, 3 av dem befrukta! Så jeg var ganske fornøyd egentlig :) De på lab'en sa at det var veldig fine, så skulle gå bra å tine dem!

Ah, jeg har så lyst å bli spådd jeg også, men vet ikke om jeg tørr. Er ei dame i nærmiljøet som driver med tarotkort, men jeg er så redd for hva de kortene viser... :P

Den kommer nok uansett skal du se :) Hvordan er følelsen ang prøverør nå da? Spent? Jeg husker jeg var nervøs for å begynne med sprøytene! Men det gikk utrolig fint da. Også var jeg nervøs for uttaket, hørte mange sa det var så vondt, men det var også piece of cake :) Kun den lokal bedøvelsa i skjeden som var litt ubehagelig! Nå gleder jeg meg bare til nytt innsett, for det er nesten moro å se på skjermen at det faktisk blir et befrukta egg inni der <3

Uken kom i dag:) men ringte for sent så må ringe i måren:) glede meg men di e skumle disse medisinene:) de som e mest drit e at eg jobbe ofte kveld denne uken så må ta sprøytene på jobben kver kveld:/ uttak fikse me:) berre di stappe di godt på plass igjen så e eg fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...