Gå til innhold

mamma ti 4 nå??hjelpe meg!

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og lurer veldig, er bare 9 mnd siden lillemor kom og har ingen planer om flere barn på noen år, ha jo nok med 3 nå.og jeg er (bare) 27. men nå sitter jeg da altså her, 5 dager over ikm med mensen smerter i magen som har vart i 3 uker og tenker 1000 tanker.. er nr 4 på vei nå? har ikke mulighet for og kjøpe noen test før over jul.. jeg blir gal...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896812-mamma-ti-4-n%C3%A5hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

joda ;) blir nok 4 på oss til september :) huff hva har jeg gitt meg ut på ? men jeg gleder meg faktisk, selv om jeg har den siste graviditeten så tett innpå og synes den var fryktelig. Men dette skal nok gå bra med litt tilrettelegging :D

4 barns mor her også! Og aner ikke hva jeg skal gjøre... Har ønsket meg dette så utrolig masse etter en MA i oktober, men nå som jeg har testet positivt er jeg livredd og skjønner ikke hva jeg begir meg utpå... og skulle gjerne ha rukket å gå ned i vekt først, men dengang ei... heeelp! men happy...

Annonse

oi 5 faktisk :) så morro, føler nå at alt blir kaos og rot, men det blir sikkert bedre :) har ingen sterke symptomer enda,litt mens vond og slikt. håper det varer for slik så dårlig som jeg var sist orker jeg ikke tanken på! :P noen som vet om amming har noe og si på forme osv? ammer jo fremdeles lillemor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...