Nagilimia Skrevet 28. desember 2011 #1 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Veldig tungvint når man både er gravid og har småtroll... (Tror kanskje dette er nevnt før også). I tilegg vil jeg bare minne på og støtte oppunder: - mindre skriftstørrelse - ikke utheving - kolonnebredden for tittelen kan også bli bedre - kollonnebredden for forhåndsvis emne kan gjøres smalere (kanskje slettes)? Dette for å få trådene litt tettere og mer oversiktelige. Som spesialpedagog ser jeg stort sett bare fordeler med å få tettere tråder/mindre skrift/luft på forumene, da størstedelen av befolkningen leser ordbilder. For å merke tråder lest/ikke lest holder det å endre bakgrunnsfarge, slik det allerede er. Mann trenger ikke dobbelt opp med både bakgrunnsfarge/utheving her. Jeg har jo vært med å testet og mobilversjonen er jo helt knall spesielt pga av den fine oversikten. GLED DERE TIL MOBILVERSJONEN FOLKENS OG HUSK DEN KAN BRUKES På PC`N OM DET BLIR FOR "UOVERSIKTELIG" "Den som venter, venter sjelden forgjeves"! Endret 28. desember 2011 av Nagilimia Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896798-hva-med-en-snarvei-fra-dinbaby-barnimagen-og-omvendt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 28. desember 2011 #2 Del Skrevet 28. desember 2011 Heisann. Tusen takk for at du samler opp og spør. Det er sånn vi blir bedre! For å begynne med kobling mellom Din baby og Barn i magen, så er jeg helt med på den. Dette må vi helt klart fikse. Skal ta med forslagene dine tilbake i gruppa på mandag. Så skal vi ta en skikkelig gjennomgang. ønsker deg et riktig godt nyttår. Så snakkes vi. Elin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896798-hva-med-en-snarvei-fra-dinbaby-barnimagen-og-omvendt/#findComment-143901839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå