Underveis --> Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Du store, da har jeg opplevd det også. Sikkert ikke siste gangen. Lå med regelmessige kynnere hver 5-6 minutt i et par timer i natt. Ikke vondt, men fikk ikke sove heller. Varte i omtrent ett minutt av gangen. Hadde maserier forrige gang ved termin, og dette var ikke i nærheten, så var vel ikke akkurat bekymret, men hadde nå synes det var kjedelig om han hadde komme nå. Er fortsatt 6 uker til termin, og jeg har INGEN planer om å føde før nyttår! Må alikevel innrømme at jeg tenkte på hvem i heite som skulle passet Junior om det faktisk sparket i gang her i natt. Alle er jo bortreist på juleferie ;-) Er forøvrig 34+0 i dag.
Ica Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Hei, jeg har ogsaa hatt noen runder med sterke kynnere el lure rier. Jeg er tredje gangs og jordmor sa at dette var normalt spes paa tredjegangen. Har hatt dette siden for uke 37, er naa i uke 39. Foler meg veldig lett lurt,hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har rgm kynnere hvert 5-7min i 2-6timer hver eneste ettermiddag/kveld, og har hatt det siden uke 19... Blitt sjekket ofte (fordi noen ganger er de direkte vonde,og da er man redd for at det kan være rier) men hitill har ikke livmorhals blitt påvirket (bank i bordet! ) Så joda, det går ann uten at det betyr fødsel...
kleika Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 hei jeg er 3 gangsfødende og har både denne gang og med sistemann slitt med disse maserier, og har faktisk oplevd at de kan vare optill 2 døgn. jeg er 34+5 idag og hadde disse sist fra søndags kveld til tirsdags morgen, jeg viste de var maserier fordi de kun var regelmessige i et par timer av gangen,men da de hadde en effekt med nr 2 og jeg med ham var inne 2 gange for å stoppe dem og gikk med 3cm åpning i de siste ukene skal jeg innrømme at man kan blir i tvivl om når man bør kontakte føden. Det er jo litt for tidligt enda, vil gjerne beholde henne i magen i et par uker til. uansett er disse maserier utrolig slitsomme og tapper en fuldstendig for energi, med 2 barn i huset der er hjemme i julen fikk jeg min mann til å ta litt ekstra ferie(heldigvis kunne han)i denne uke . Men jeg skal innrømme at jeg tror det blir noen tøffe uker, fremover med slem bekkenløsning,dårlig søvn og maserier føler jeg alt begynner og bli veldig tungt så gleder meg ikke til januar måned. Men vi får vel bare bide tennerne sammen alle sammen og glede oss over at der ikke er langt igjen. dette er min siste og jeg gleder meg etterhvert til å nå mållinien :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå