Gå til innhold

Andre med termin 11 januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på om andre har termin i januar og hvilke symptomer dere har på at det nærmer seg?

Jeg sliter med kynnere, bekkenløsning, knivstikking i bekken, modningsrier med varighet i opptil 40 sekunder over 2 timer... Håper det skjer noe mer snart!!!

Ønsker alle lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin 12.januar:) Jeg vet ikke om jeg har noen symptomer egentlig:) Jeg har hatt kynnere halve svangerskapet, men merker at de er sterkere nå enn før:) Og ofte litt lenger i varighet:)

Jeg har hatt urolig mage, noe jeg trodde var en del av slimproppen, men tror ikke det var det allikevel:)

Så jeg tror egentlig ikke jeg har noen tegn til at han skal komme enda:)

Bekkenet er kjempe fint, ingen smerter, med mindre jeg driver mye en dag! :) Så det er bare å vente for min del enda:) Skal til jordmor i dag så får høre hva ho har å si i dag:)

Lykke til videre:)!

Skrevet

10. januar her, og NULL symptomer. førstegangs, har ikke merket noen kynnere eller noe hittil. eneste som har kommet de siste dagene er noe som er veldig likt menssmerter. men kjenner ikke noe forskjell på magen når de kommer, så regner med det ikke er kynnere. kanskje noe modning som pågår, ikke vet jeg.. :)

Skrevet

Termin 6 jan.. Planlagt KS 4 jan :) Har kun periodevis ubehag/murringer (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) nedre del av magen.. Kan det være tegn på modning?? Er 1 gangs og aner ikke hva jeg skal kjenne etter...

Skrevet

Termin 9 januar! Har hatt kynnere siden uke 20.. venter nr 2 :) Fikk jenta mi 4uker før så nå er jeg egentlig 2 uker på overtid.. :P hihi.. men han kommer når han er klar. 12 dager igjen til termin, men det kan jo skje når som helst! Lykke til ladies!! =)

Skrevet

Jeg har også termin 11. januar :) nærmer seg nå!!

Har ikke merket noe som kan tyde på at det er noe på gang enda.. har hatt ganske løs mage de siste dagene, men det mistenker jeg kan ha noe med all den uvante julematen å gjøre også ;)

Var til jordmor idag, og hodet var plassert godt ned i bekkenet, men ikke festet.. Men hun sa at det trengte ikke feste seg heller, før fødselen er i gang! Så nå går jeg bare å venter! :) Han kan vente til nyttår, men etter det syns jeg det er greit at han kommer! Utålmodig ja :)

Skrevet

Jeg har termin 9 Januar. Grugleder meg masse. Merker det er ting på gang , men vet fra forje gang at kan hende jeg havner på overtid . Håper for nurket sin del at hun holder seg inne til termin.

Da tenker jeg på bursdag osv .

Men for min del blir jeg overlykkelig om hun kommer ut snart. Begynner å bli lei av å gå rundt med stor mage..

Den løse magen jeg hadde forje uke var noe annet.

Baggen er pakket å ligger klar i bilen sånn i tilfelle vi er ute når det skulle skje.

Har kjøpt en notat bok og nytt kamera ++ deilig sjampo og balsam så da har jeg noe å drive med på barsel når jeg til tider kanskje klarer å løfte blikket fra det nye lille nurket jeg venter på..

ønsker dere alle lykke til !!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...