lille +gutt Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei, er det noen som kan hjelpe meg litt? Lurer på om noen vet hva som kan være grunnen til at min el tester slår ut positivt flere ganger per syklus. Oppdaget dette i forje pp da den slo ut 5 ganger på 31 dager, ikke etter hverandre. Men når jeg har el (det jeg iallfall tror er el) så slår den ut 2 dager på rad. Bruker cb sin tester med smiley så trodde denne var blitt ødelagt og byttet den da, men etter negativ i 18 dager begynner den nå å tulle igjen. Disse pos er alltid etter el om det kan hjelpe noen. Begynner nesten å tro jeg kan ha pcos siden noen nevner at dette kan være et symptom. Flere som opplever dette?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Hadde et likt som deg i to sykluser da jeg var prøver. Ene syklusen, skjedde det 2 ganger og i syklusen etterpå skjedde det 3 ganger. Kom frem til at kroppen antagelig prøvde å slippe egget uten å lykkes for deretter å prøve igjen senere (det gikk ca en uke mellom hver positive testperiode) Begge disse syklusene tok jeg bidronninggelekapsler, og tror nok det var de som surret til i syklusen, uten at jeg kan si det helt sikkert. ihvertfall tok det 14 pp før vi endelig fikk klaff, er nå 30+3:-D
lille +gutt Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2011 Hei, tusen takk for svar Godt å se at andre har opplevd dette også. Har lest endel om pcos og har kun dette symptomet. Men leser også der at det står at da slår den ut hele/ nesten hele tiden. Jeg synes jo ikke 4- 5 ganger er nesten hele tiden, men hva vet jeg Følte du det fungerte med bi dronning gele? Har hørt mye om dette men vet ikke helt hva den "er god for"
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Fungerte ikke med bidronninggele for min del, eneste jeg merket var at syklusen min ble helt på bærtur. 2-3 måneder etter dette ble jeg gravid, da helt uten tilskudd av noen ting som helst. Hadde bare mye sex i dagene før, under og etter el:) Hadde faktisk ei helg med mannen min på hotell hvor vi koblet ut alt hverdagsstress. Kanskje det som gjorde susen Håper dere får klaff snart, kjedelig med denne ventetiden.
lille +gutt Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2011 Ja du skal se at det var rette oppskriften, hører mange sier dette du må ha takk som kunne svare meg og lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå