Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Del Skrevet 27. desember 2011 Seriøst... jeg har skrevet dagbok fra hele svangerskapet, samt utviklingen til gutten min.. hvor i all verden har det blitt av???? fy flate, det var hellig for meg.. jeg ELSKET å kunne lese tilbake på milepæler fra graviditeten, og nå har de bare slettet det??? jeg er så SINT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. desember 2011 #2 Del Skrevet 27. desember 2011 Har heldigvis ikke skrevet så mye som deg, men skulle gjerne hatt det fra de få gangene jeg noterte meg ting som for meg var viktig. Stakkars de:(. Håper inderlig de får dagboken opp å gå igjen, og at alt som er blitt skrevet tidligere er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 28. desember 2011 #3 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei på dere. Ja, dagbokene kommer. Dette er høyt på prioriteringslisten. Og da får dere dagboken koblet opp mot profilen igjen. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shen83 Skrevet 31. desember 2011 #4 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvorfor opplyser dere ikke om disse tingene som folk spør etter som mangler på hovedsida, ? Denne siden er jo bare rot etter omgjøringen, og ting burde ikke blitt lagt ut med nytt design før alt var klart! Virker svært amatørmessig spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå