li84 Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Skjønner ikke mye av denne nye layouten. Finner ikke frem til noe. Hvor står det om hvor mange uker jeg er og hva som skjer med babyen og kroppen osv... Frustrert!
bitthen Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Aner ikke, finner den ikke jeg heller... æsj
Proppolf juni2012 Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Den er visst tatt bort, men skal komme tilbake. Mange som er misfornøyd. Jeg må si jeg likte den gamle bedre. Ikke alt nytt som er bra!!
Hera_75 Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Den er visst tatt bort, men skal komme tilbake. Mange som er misfornøyd. Jeg må si jeg likte den gamle bedre. Ikke alt nytt som er bra!! Aha.. skulle akkurat til å skrive et innlegg og spørre om det samme.. jeg mister jo helt oversikten over hvor langt jeg er på vei uten min side! Hvorfor endre bare for å endre.. i hvertfall når det ikke blir noe mer brukervennlig eller oversiktlig. Kanskje man skal finne seg et annet nettsted.. hmmmpppffff
li84 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2011 Flaks at det ikke bare er meg. Skjønner heller ikke hvorfor man skal endre på noe som faktisk fungerer??
12Januarspire Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Har også lurt på det samme, savner den gamle BIM siden..
2 tette og 1 badehette Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Inntil den nye "min side" kommer her, går det an å se på nhi.no bruker den selv så langt mtp hvor mange dager det er igjen etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå