Cruella De Vil Skrevet 27. desember 2011 #1 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei, jeg er veldig fornøyd med den nye funksjonaliteten der man kan gå til siste uleste innlegg i en tråd, men hadde det vært mulig å legge en slik snarvei også på siden på forumet der tråden er lenket opp? Slik det er nå, må man først gå inn på tråden, så klikke på "Gå til første uleste...", og siden dette er i en nettleser blir det fort litt tregt. Da hadde det vært mye bedre om man kunne gå rett inn på første uleste innlegg i tråden og slippe det første klikket (og innlastningen). Samtidig vil jeg, som mange andre, oppfordre til at man kan få listene litt "tettere", slik at man kan se flere innlegg om gangen. Det er kjedelig å måtte klikke så mange ganger for å lese alle innlegg i tråden, og forumet blir mindre oversiktlig når man får så lite informasjon per side, synes jeg. Jeg håper dette er noe dere kan se på og evt. gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 27. desember 2011 #2 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei minni75! Takk for gode innspill! Jeg vet ikke sånn på sparket om det er mulig å få til, men er enig i at det er en veldig god idé, så skal undersøke det nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå