Vi4+1!?:-) Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Da kommer jeg med i denne klubben jeg. Etter 2 år og 5 måneder, 29 prøveperioder skjønte vi at vi tkanskje t rengte litt hjelp og søkte oss til Porsgrunn. Der ble det konstatert at vi helt klart trengte hjelp ja. Med min endometriose og med samboers få svømmere( men de som var der var veldig bra:) ) var vi en dårlig kombinasjon. Noen av dere kjenner meg kanske igjen som Tintin82. Jeg har vært på barnimagen siden vi begynte å prøve men jeg har ikke skrivd aktivt. Veldig spent nå. Men gruer meg også litt til 5 januar... Noen andre som begynner med spray og sprøyter i samme periode?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Hei:) Eg venter IKT 5.januar å starter på sprøyter 6-7.januar:) første gang me prøver ivf behandling:) har hatt 5 person kurer men alle endte negativt:/ eg har pcos å mannen har dårlige svømmere/antall sa di etter sist test i starten på desember så kan være di Bruker icso metoden sa di. Me holder til i Haugesund:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Hehe pergo kurer sko de stå
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Har foresten ikke tellingen på pp, kjent hverandre i 8år å vert sammen i 5år å aldri brukt prevasjon da eg ikke tåler de, får lett blodpropp så eg må bruke blodfortynnende og oppå all medisinene:) me blei enige om de når me blei sammen at vis de skjer så skjer de:) men neida:)
fisken2015 Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Jeg skal begynne på nesespray 6.januar og sprøyter 26.jan. Skal på UL 2.feb for å se hvordan jeg har respondert på medisinene. Har prøvd nå i snart 2 år å bli gravid. Alle prøver har vært fine, men AMH prøven de tok på sykehuset ved første samtale var veldig dårlig (under 1). Det betyr at det kan være vanskelig å stimulere meg til og få ut nok egg. Men vi prøver en gang og ser, men er ikke sikkert vi får flere forsøk pga dårlige odds...:-(
Kosmos77 Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Jag skall börja på spray den 10/1. Vi har försökt bli gravida i över 2 & 1/2 år utan att lyckas. Jag har endometriose, utöver det har man inte funnit några andra fel på oss. Vi2+1? - Har ni fått något speciellt upplägg anpassat til att du har endometriose? Jeg tillhör Rikshospitalet och där verkar det inte som att det blir något speciellt upplägg på första försöket i alla fall. Har hört att man vid endometriose egentligen bör ha extra lång nedregulering med spray. For oss har de planlagt egguttak redan i uke 6 så det blir väl en helt vanlig spray regime antar jag.
Hubro :) Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Hei Da er vi nesten like langt i løypen. Skal starte med nesespray 15.januar og gleder oss noe vanvittig mye. Ultralyd 2.februar og sprøytestart 3.februar og så var det snakk om uttak rundt den 13.februar Dette er noe vi har ventet på i snart ett år. Lykke til!
AinaAina Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 Heisann, Jeg skal i gang med spray 16.jan, og det er satt av time på Riksen til uttak i uke 7. Spennende å endelig komme i gang. Vi har hatt 2 neg AIH forsøk nå i høst, så nå skal vi over til ICSI. Jeg er så spent på om dette kommer til å klaffe, eller om vi bare er i startgropen på dette prøverørsprosjektet. Vet at jeg ikke skal stresse, for det bringer aldri noe godt med seg. Men skulle bare så gjerne visst hvordan dette kom til å gå. Jeg har håpet på å bli gravid i over 2 år nå, så spioriterer selvsagt dette utrolig høyt. Samtidig er jeg nå kommet i et dilemma med tanke på jobb. Er nemlig i en stilling som forårsaker en del stress og frustrasjon, og har nå fått tilbud om ny jobb. Men det kunne jo ikke vært dårligere timing. Om jeg takker ja til tilbudet, og alt klaffer på forsøket vårt nå i februar så vil jeg jo møte opp på ny jobb gravid. Så om jeg visste at dette ICSI forsøket kom til å klaffe så vil jeg selvsagt ikke si opp stillingen jeg har i dag, men dersom dette viser seg å være starten på mange år med prøving så er det kanskje best å bytte arbeidsmiljø og sånn sett få en bedre hverdag. ååååå.... hva skulle jeg ikke gitt for å vært litt synsk akuuratt nå :-)
Satya Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Hei! Blåser litt liv i denne tråden, jeg. Jeg skal begynne på nesespray 12. januar og ser veldig fram til dette forsøket. Har hatt ett avbrutt forsøk desember 2010 og en MA etter forsøk i januar 2011. Har måttet vente helt til nå med neste forsøk fordi jeg har fjernet muskelknuter både med hysteroskopi og åpen operasjon i mellomtida. Forhåpentligvis er livmoren min klar for å motta leieboer nå selv om jeg føler at klokka har tikket veldig høyt i ventetida. Jeg fyller 39 i februar, men hormonprøvene er OK, heldigvis. Hadde vært hyggelig å dele prosessen vi skal igjennom med dere - det er ekstra spennende å høre om andres bivirkninger, ultralyder og uttak når en er i samme båt. Lykke til framover alle sammen!
fisken2015 Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Dere som allerde har brukt spray noen dager.....Merker dere noe til bivirkninger? Jeg kjenner ingenting. Har sprayet fra 6.jan. Håper det fortsetter slik :-)
AinaAina Skrevet 12. januar 2012 #11 Skrevet 12. januar 2012 Godt å høre at det er noen som ikke får bivirkninger av spray. Jeg var på apoteket og kjøpte mine 2 flasker med Suprecur nettopp, og skal begynne spraye på mandag. Blir spennende å se hvordan kroppen responderer. Gleder meg veldig til å komme i gang. Februar 2012 skal bli en super måned. Lykke til for oss alle :)
Kosmos77 Skrevet 12. januar 2012 #12 Skrevet 12. januar 2012 Dere som allerde har brukt spray noen dager.....Merker dere noe til bivirkninger? Jeg kjenner ingenting. Har sprayet fra 6.jan. Håper det fortsetter slik :-) Jag känner inte heller någonting, förutom att jag är väldigt trött idag men det behöver ju inte ha något att göra med sprayen. Jag är i och för sig bara inne på min tredje dag med spray så det kanske är lite tidigt att känna biverkningar?
fisken2015 Skrevet 12. januar 2012 #13 Skrevet 12. januar 2012 Hei Da er vi nesten like langt i løypen. Skal starte med nesespray 15.januar og gleder oss noe vanvittig mye. Ultralyd 2.februar og sprøytestart 3.februar og så var det snakk om uttak rundt den 13.februar Dette er noe vi har ventet på i snart ett år. Lykke til! Hvorfor skal du til UL før sprøytestart? Jeg skal ikke det. Lurer bare på hvorfor noen gjør det og noen ikke.....
Gjest usababy Skrevet 12. januar 2012 #14 Skrevet 12. januar 2012 Hei Da er vi nesten like langt i løypen. Skal starte med nesespray 15.januar og gleder oss noe vanvittig mye. Ultralyd 2.februar og sprøytestart 3.februar og så var det snakk om uttak rundt den 13.februar Dette er noe vi har ventet på i snart ett år. Lykke til! Hvorfor skal du til UL før sprøytestart? Jeg skal ikke det. Lurer bare på hvorfor noen gjør det og noen ikke..... Jeg var heller ikke til UL før sprøytestart, men har lagt merke til at noen gjør det...vet ikke hvorfor.
Hubro :) Skrevet 12. januar 2012 #15 Skrevet 12. januar 2012 Hei Da er vi nesten like langt i løypen. Skal starte med nesespray 15.januar og gleder oss noe vanvittig mye. Ultralyd 2.februar og sprøytestart 3.februar og så var det snakk om uttak rundt den 13.februar Dette er noe vi har ventet på i snart ett år. Lykke til! Hvorfor skal du til UL før sprøytestart? Jeg skal ikke det. Lurer bare på hvorfor noen gjør det og noen ikke..... Jeg var heller ikke til UL før sprøytestart, men har lagt merke til at noen gjør det...vet ikke hvorfor. Hei! Nå er det bare tre dager igjen til sprøytestart! Vet ikke hvorfor jeg skal til ultralyd før sprøytestart. Skal til ultralyd den 2.februar og så den 9.februar. Litt rart, men må bar e følge det dem pålegger meg, bare litt upraktisk siden hele dagen går i å reise fram og tilbake. Og det hele to ganger i løpet av bare 7 dager.. Lykke til alle sammen forresten! Februar blir visst en spennende måned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå