Smiley85 Skrevet 27. desember 2011 #1 Del Skrevet 27. desember 2011 150 siste innlegg/poster? Og litt ris, forumet er desverre mye mindre oversiktelig nå synes jeg, og det blir desverre til at jeg ikke orker å være her så mye, da det er mye mer ork enn gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 27. desember 2011 #2 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei Smiley85! Håper du blir litt mer vant til den nye looken litt etter hvert, tror du får tilbake oversikten når du har blitt litt husvarm her inne. Det sier ihvertfall mange av brukerne våre :-) Vi skal om ikke så altfor lenge få opp en oversikt over siste innlegg, under den boksen der det står "Nylig opprettede emner". Håper det vil hjelpe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anepau Skrevet 27. desember 2011 #3 Del Skrevet 27. desember 2011 er det ikke et bildegalleri her inne?noen som vet hvor jeg finner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 27. desember 2011 #4 Del Skrevet 27. desember 2011 Vi har ikke fått inn bildene fra bildegalleriene deres ennå, men det er også blant tingene som vil bli fikset i nærmeste fremtid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå