veivalg Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei på dere! Jeg har startet nedregulering i dag og nettopp tatt første dose nesespray (Synarel). Skal spraye i 14 dager før neste UL. Men; jeg har oppfattet korrekt at 1 dose = 1 sprut/dusj? Så når jeg skal ha 3 doser daglig så skal jeg altså kun spraye i ett nesebor hver gang? Det kiler godt i nesen, hehe.. kan bli lange 14 dager dette her kjenner jeg God romjulstid til alle sammen!
gg74 Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Ønsker deg lykke til . Jeg har kun gått på kort regime, så kjenner ikke til nesesprayen. Ja - også god romjul også!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Ønsker deg lykke til med forsøk! Håper du slipper plager med sprayen ! Hilsen Vilsågjerne
veivalg Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2011 Tusen takk for lykkeønskninger! Kjenner ikke noen bivirkninger av sprayen ennå, bortsett fra den ekle smaken av væsken som av og til kommer litt ned i svelget Skal vel kanskje godt gjøre å merke noe som helst så tidlig i oppstarten, men håper selvsagt jeg ikke merker noe nevneverdig de kommende ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå