Gå til innhold

hvordan var igangsettingen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal settes i gang 2 januar, jeg føder superraskt,men lurer på om jeg kan forvente det også ved igangsetting? noen erfaringer her?? skal på sykehuset i morgen til jordmor for å sjekke om jeg er moden, er så spent!!

hadde vært deilig om jeg fikk sette i gang da, men de vil vel helst vente til nyåret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble satt i gang me første mann, så kan ikke svare på hvordan det ville gått uten, men for min del tok det 50min fra jeg fikk modnings tabelettene til han var ute. og da var 25min me aktive rier.

Skrevet

Hvorfor skal du settes igang? Er du på overtid?

Skrevet

jeg skal settes igang fordi jeg føder så raskt,sist gang var jeg i fødsel uten at jeg visste det selv.går på blodfortynnende, og er redd for ikke å rekke fram og å blø veldig mye.

Skrevet

Jeg ble satt igang sist, og d gikk 10 timer fra jg fikk gele til vannet gikk, og da gikk det kjempefort frem til han satt seg fast! Hadde vært ute på 3timer om alt hadde gått etter planen. Men riene var kjempe vonde og gikk i ett :( har fått beskjed om at det kan være pga induksjonen. Lykke til !

Skrevet

Jeg ble satt igang pga overtid sist. Kom inn med 3cm åpning uten at jeg merket noe av et.

Men fra første rie til hun var ute tok det 42 minutter. Så gikk kjapt ja... Lykke til :)

Skrevet

oj,merker jeg gruer meg....begge fødslene har vært over på null komma niks før, hadde ikke rier før jeg plutselig måtte presse. det tok to minutter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...