Tante_Esel Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 meldte i fra at jeg fikk mens paa julaften, men de hadde ikke registrert /holdt av plass til meg, saa maa vente helt til neste mens igjen,... saa her blir det ikke insett før uke 12... hallo! det er saa lenge til akkurat naa og saa kunne jeg selv velge kort/langt regime... saa føler meg fortsatt veldig forvirra... har kun hatt kort regime, saa derfor heller jeg mot aa prøve langt regime naa, siden det er siste forsøk, eller bør jeg spørre om kort regime med puregon/menopour... har kun brukt elonva før... aah.,.. hadde vaert mye lettere om de bare sa at "saann" blir det.... jaja.. da rekker jeg ihvertfall hysterioskopi før neste forsøk da har dere noen gode raad... fikk en del raad sist jeg skrev om kort/langt regime.... men vet ikke hva jeg vil..
Solformørkelse Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Jeg synes no det høres veldig rart ut at du selv skal få velge kort/lang regime. Er det ikke de som er ekspert på område? I og med at du har hatt noen korte forsøk som ikke har lykkes ville jeg valgt langt. Men jeg er heller ingen ekspert på dette området. Lykke til:)
Tante_Esel Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2011 synes det er tett jeg og, men de sier det, pga at jeg har respondert bra paa kort regime, og da blir det liksom hipp som happ tror jeg... heller jo mot langt da, for vet jo at noen blir gravide naar de bytter medisiner... uff.. vanskelig dette her assa...
Tante_Esel Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2011 synes det er tett jeg og, men de sier det, pga at jeg har respondert bra paa kort regime, og da blir det liksom hipp som happ tror jeg... heller jo mot langt da, for vet jo at noen blir gravide naar de bytter medisiner... uff.. vanskelig dette her assa...
Tante_Esel Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2011 synes det er tett jeg og, men de sier det, pga at jeg har respondert bra paa kort regime, og da blir det liksom hipp som happ tror jeg... heller jo mot langt da, for vet jo at noen blir gravide naar de bytter medisiner... uff.. vanskelig dette her assa...
Oktoberbabyen Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Syns synd på deg at det ble som det ble sånn, men samtidig ble jeg litt "lettet" over at det faktisk er andre enn meg som syns hele opplegget med riksen er forvirrende og virker uprofft. Vi har nå forsøkt vårt 4 forsøk på AIH2, og under første forsøk så sa de at de ville gjøre om til IVF, men så var det plutselig et AIH2 forsøk likevel.. Etter andre forsøk så sa de at det ikke var vits med flere forsøk, pga reaksjoner og bivirkninger og sånt, så da skulle vi ha IVF/CSI igjen.. Men når jeg ringte inn for å gi beskjed om mens, så hadde de plutselig bestemt at vi skulle prøve naturlig syklus og AIH2 uten noe som helst medisinering.. og så sa de igjen at vi ikke skulle ha flere AIH2 forsøk, men IVF.. og nå.. nå vet jeg ikke hva vi får selv om jeg har meldt fra om mens, for hun sykepleieren kunne ikke finne ut i papirene om hva jeg skulle gjøre nå.. ja,dette ble litt boikott av tråden din, Adine_mirakel_ønskes_igjen, og det beklager jeg.. men jeg måtte bare få ut litt frustrasjon, og ble som sagt "lettet" over at andre og er utsatt for rotet.. Selv om jeg så absolutt skulle ønske at det ikke var sånn.
Tante_Esel Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2011 synes egentlig ikke at det har vaert saann rotete før naa,, og jeg tror det er pga at jeg ble gravid paa forrige forsøk, men mista i sa... men jeg synes jo at det er dumt at vi maa vente litt lenger enn jeg trodde, men samtidig, saa kanskje kroppen faar det bedre med litt pause før neste forsøk... og jeg skal ha hysterioskopi før neste forsøk, saa det er vel en grunn til at det blr som det ble... I mellomtiden skal jeg spise sunnt, og trene masse! saa kroppen blir klar til aa ta i mot en spire eller 2 og i mars faar vi kanskje litt hjelp av sola ogsaa er alltid bra det! føler meg nesten litt heldig som faar velge.. det er jo et luksusproblem, for det betyr jo at egga er bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå