Gå til innhold

Athina, bellasnella, monca og resten av gjengen.

Anbefalte innlegg

God jul i stua :)

Håper alt er bra, og at dere nyter julen!? Jeg storkoser meg!

Jeg sitter her og undrer på om jeg blir gravid nå? Mannen "glemte" seg litt her 1. juledag ;o) og jeg fikk en tanke før på dagen at om det skjedde noe de nærmeste dagene, så kom jeg til å bli gravid... snodige greier! Jeg har lagret spådommene deres på pcen, og ved å se på dem ble jeg ekstra spent! hihi...

Blir veldig glad om dere titter litt på meg, igjen :oP

Født 041082

tusen takk!

Fortsetter under...

God kveld...

Blir helt satt ut jeg... tenk om jeg blir gravid nå! Ja, Athina... du har sagt september hele tiden ;o) er iallefall det jeg har skrevet opp ;o) Guri så spennende! Du sa jo også at det svangerskapet ble annerledes enn hva jeg er vandt med, og at det kom til å bli litt tøft pga kvalme osv... så så du ei jente ;o)

Adine... takk! Jeg får opp april på deg jeg... krysser fingre for deg frøken! :o) Tvitvi...

2010 baby... ja, du har sett på meg, tror jeg, men jeg har deg ikke i den oversikten jeg har laget...hmmmm... tusen takk for at du tok deg tid i allefall! :o) Kjenner jeg er superspent!

Ser dere kjønn?

Tusen takk! :o)

Annonse

hoho! tenk om du ble gravid nå da tussemor! Da må jeg bare si du er heldig! :)

april ja.... det kan jo forsåvidt stemme med neste forsøk det ;) Håper du har rett!

er sliten av denne berg og dalbanen ja... gravid, ikke gravid, gravid, ikke gravid... så denne gangen håper jeg det ender med at jeg blir mamma!!!

kan se på kjønn jeg også :) i kveld :)

takk for svar!

Adine :)

Ja, tenk om det du :) det er ikke helt etter planen, men jeg føler meg i tilfellet i aller høyeste grad heldig :) hihi... er jo så babysyk vettu!

Jeg kan forstå at man blir sliten av den berg og dalbanen,ja. Har jo vært prøver en stund selv, og bare det var jo slitsomt. Så at du blir sliten av den runddansen deres er fullt forståelig! For dere holde rpå med prøverør? (jeg har ikke noe peil på de prosessene). Du skal se at det ordner seg for dere, adine! Jeg krysser alt jeg har for at du får mulighet til å bli mamma...

Ha en god dag :)

Klem til deg

Er det noen der ute som orker å se i kortene sine om det blir noe barn og/ kjæreste til meg i nærmeste frammtid?

Jeg har utrolig lyst på barn. Og en kjæreste hadde jo vært flott da.. Hehe. Men jeg ser ikke det i nærmeste framtid :-/ :(

Setter utrolig STOR pris på om noen orker å ta seg tid til å spå meg ! :D

Født i Trondheim 23.051987 kl 15.43

Er det noen der ute som orker å se i kortene sine om det blir noe barn og/ kjæreste til meg i nærmeste frammtid? Jeg har utrolig lyst på barn. Og en kjæreste hadde jo vært flott da.. Hehe. Men jeg ser ikke det i nærmeste framtid :-/ :( Setter utrolig STOR pris på om noen orker å ta seg tid til å spå meg ! :DFødt i Trondheim 23.051987 kl 15.43

Om du ikke kan spå Chily, så ikke ''stjel'' andres tråder, lag din egen :)

Annonse

Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert :D Når det gjelder neste graviditet på deg, 2010 baby, får jeg opp juni :) Kjempe fint om du ser på kjønn i morgen! tusen takk :)

Tusen takk, men juni 2012 eller 2013 du ser?

Når det kommer til kjønn så får jeg opp jente på deg :)

Nei, så trist :( fått beskjed om det nå? Men det er vel noen egg igjen? Får iallefall opp at du kommer til å bli gravid igjen... :) Synes det er litt vanskelig å se på deg da, for jeg ønsker så veldig for deg! Når det er sagt, så er det i allefall det jeg får frem nå :)

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...