Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Eg er 5+2 i dag. Kvalmen er enno ikkje komt. Når kom den til dykk? Eg skal på ultralyd om ei veke, så eg får jo svar då på koss det fereløpig ser ut. Men er spent på dette med symptomer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lilla80!

Hvordan går det med deg? Håper du har det bra.

Jeg tror det varierer veldig fra person til person, har ei vennine som aldri ble kvalm i det hele tatt..

Skrevet

Her kom kvalmen i uke 6-7 og gav seg i uke 15-16.

Skrevet

Er 4+6 i dag og lurer på det samme som deg Lilla80!! Har merket en liten tendens til at jeg blir uvel når jeg er sulten...håper ikke dette betyr at jeg kommer til å plages med mye kvalme, er jo tross alt tidlig!!

Skrevet

Da jeg var gravid kom kvalmen i uke 7 :)

Skrevet

Kvalmen hos meg kom i uke seks (på dagen) og gav seg i uke 12 (nesten også på dagen!). Men det er veldig forskjellig. Ei jeg kjenner var kvalm en uke, og ikke mer. Ei anna var kvalm hele svangerskapet... :)

Skrevet

Dette er mitt 5. svangerskap (men har resultert i kun ett barn så langt), og jeg har aldri vært kvalm i noen av dem. Håper å være like heldig denne gangen også... Men det viktigste er selvfølgelig at det går bra med barnet, så skal jeg alltids tåle kvalmen :)

Skrevet

Kvalmen kom hos meg ca i uke 6. Nå er jeg i uke 10 og fortsatt kvalm :-o Det Må bare gi seg snart, er bare så utrolig lei av å gå rundt å brekke meg .......

Skrevet

Kvalmen kom hos meg ca i uke 6. Nå er jeg i uke 10 og fortsatt kvalm :-o Det Må bare gi seg snart, er bare så utrolig lei av å gå rundt å brekke meg .......

Skrevet

Jeg var kvalm fra før jeg visste at jeg var gravid og til uke 10, er 11+2 nå og kjenner ingenting lenger. Kan til og med drikke kaffe og brus igjen og reagerer ikke på lukter. Og har hørt hjertelyd i dag med doppler på jobben, så vet at det er noe der inne :)

Skrevet

Kvalmen kom dagen mensen ikke kom.. (altså 4+0 i tekn.term.) Da kastet jeg i alle fall opp første gangen.. Så... Nyt freden mens du kan, sier jeg :)

Skrevet

Jeg var kvalm i uke 5 og 6 og måtte da spise hele tiden for å holde det i sjakk.. Så var jeg kvalmefri i uke 7 og 8 før jeg ble kvalm igjen i uke 9.. Er nå i uke 10 og er fortsatt veldig kvalm:/ en annen kvalme enn i uke 5 og 6.. Nå orker jeg nesten ikke mat og er slapp, trøtt og svimmel hele dagen.. Nesten så jeg føler meg febersjuk.. Har heldigvis ferie frem til over nyttår så håper det bedrer seg på den tida..

Skrevet

Her kom kvalmen i uke 5 :( Og jeg er kvalm og kaster opp nesten all mat enda:( Er snart i uke 8

Ja nyt freden !!!

Skrevet

Jeg var kvalmest i uke 6 og 7, bare litt uvel i uke 8 og 9. Er 9+5 nå :)

Skrevet

Kvalmen kom i uke 6. Varte til uke 13 ca. Litt kvalm etter det også, men bare litt.

Skrevet

Har vært kvalm/uvel siden uke 4. Ikke så ille til og begynne med,men nå kjenner jeg at jeg nesten er småkvalm hele dagen, er 5+6 nå. Bli spennende å se hvordan det skal gå på jobb i natt(jobber på sykehjem med masse spennede lukter....)

Skrevet

jeg begynte å bli uvell uke 5 åsså kom valmen for fult å i uke 7. håper den gir seg snart....lykke til på UL :)

Skrevet

Hos meg kom kvalmen i uke 6-7, og forsvant i uke 10-11. Det var herlig! Nå begynner trettheten å bedre seg litt også :-)

Var ikke kvalm i det hele tatt i mine to første svangerskap!

Er i dag 11+5 :-)

Skrevet

Hei! Tusen tusen takk for alle svara! Det ser ut for meg som at flesteaprten ikkje blir kvalm før ca veke 6, det er jo ogs ålett å forklara ift hcg nivå .... Eg er så uroleg skjønar de, for at noko skal vera galt. Me har vore utan sex i tre veker no. Eg er så redd for å ødelegga nkoo. Hadde sex i går, og har vore uroleg sidan. Eg ahr jo lest at sex er ufarleg i et normalt svagnerskap, men kven veit om ein har et normalt svangerskap???

neste spm: Koss håndterer de kvalmen? er nokon sjukemeldte? Eg må reisa med buss til jobb i halvanna time kvar vei, veit ikkje koss eg skal kalra det med kvalmen, dersom den blir intens. Er det noko ein berre skal kalra som gravid?

Så må eg jo sjølvsagt og få sei at de som er kvalme må ha lukke til, ta vare på dykk sjølv, håpar den snart forsvinn! klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...