Gå til innhold

hvor er det blitt av: "Gravid i moden alder"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med magica, jeg kommer nok IKKE til å bruke dette forumet lenger. Var veldig greit å ha et forum for oss modne, de andre forumene rundt omkring er FULLE av unge mødre.

Helt enig!!!! Hvorfor måtte de ødelegge noe som var så bra? Men gidder ikke irritere meg mer, er andre forum som er bedre nå. Bare litt trist.... tre graviditeter og fødsler har jeg vært her inne...

Annonse

Enig med Magica!!!

HVORFOR ta bor et så viktig emne???

DEt er maange som har nytte av å dele erfaringer med det å være moden mamma, og at man kan spørre hverandre og dele erfaringer og bekymringer det er rundt dette temaet UTEN å at alle på forumet skal komme med spydige kommentarer som at vi er for "gamle" til å bli foreldre igjen osv.

For det har det blitt skrevet av noen med jevne mellomrom....:-(

Det er VIKTIG for oss litt modne mammaer å ha en slik side!!!!!

Enig med magica, jeg kommer nok IKKE til å bruke dette forumet lenger. Var veldig greit å ha et forum for oss modne, de andre forumene rundt omkring er FULLE av unge mødre.
Helt enig!!!! Hvorfor måtte de ødelegge noe som var så bra? Men gidder ikke irritere meg mer, er andre forum som er bedre nå. Bare litt trist.... tre graviditeter og fødsler har jeg vært her inne...

Helt enig!!! Har gså vært her inne dei 3 siste graviditetene, og har lyst til å ha et til, men GIDDER ikke å være her inne om denne siden blir borte!!! :-(

Hei, det lurer jeg også på! Og "over 35 år og prøver"? Liker ikke de nye forandringene her i det hele tatt.... Får håpe det blir bedre.

Enig Hååper det blir bedre og at siden vår kommer tilbake......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...