MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Dette er kanskje ikke et tema som skulle blitt tatt opp her inne, men eg finner ikke igjen det rette forumet Eg mistet en gutt i uke 17 for snart 5 år siden. Hjertet banket ikke da vi kom på ul. Har fått et friskt barn etter det, men kjenner at frykten ligger og trykker på.... Forrige svangerskap fikk eg ekstra oppfølging med ul i uke 8 og 12 itillegg til den i uke 17. Har eg rett på tettere oppfølging denne gangen og? Har flyttet og fått ny fastlege, og er redd for at han skal blåse av det... For den lille gutten min blir medisinsk sett omtalt som en SA :,(
gompene Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Hvis du er usikker og redd denne gangen og ville jeg ha tatt de opp både med fastlege og gjerne jordmor på de nye stedet du er flyttet til event tatt kontakt med de stedet som vil bli ditt fødested. Er vondt å midte ett lite liv i morsmage, selv om du har hatt ett nytt svangerskap som gikk bra etter vil de alltid ligge i underbevisstheten din. ønsker deg masse lykke til. Har selv fått god oppfølgning av ny fastlege - de er alltid på vakt og har gjerne ringt noen dager etter kontroll om de skulle være noe. jordmor siri på nettet svarer også på slike spørsmål - søk henne opp og spør... bedre å spørre en gang for mye enn å gå å tenke på de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå