Mamma til en<3 Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Hei. Jeg, min folovede/samboer. baby og mine foreldre var rundt forbi å kjøpte julegaver lillejulaften. Vi finner IKKE en pose hvor det var gaver for en del penger, til meg, min bror og et par andre. Noen av tinga som er vekk - Dvder blant annet "hjelp, vi er i filmbransjen"http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=new_post&f=4982 - Playstation 3 spill - Parfymer til jenter og div andre ting... Vi har vært nesten overalt å spurt om de har sett det uten å være velykket. Vi har leita alle sammen hjemme hos foreldra mine og vi finner det ikke. Det er ikke i bilen og skjønner ikke hvor det kan være og det som er rart er at mine foreldre passa veldig godt på disse tinga. Klarer dere se om det er blitt gått ifra et sted? om det da eventuelt er blitt stjelt eller blitt tatt vare på av en butikk eller noe. Faren min heter Leif og moren min Torill Jeg er født: 05.09.92 På forhånd tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå