Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til å "blø" litt. Har hatt litt blodblandet utflod i dag. Kom også litt friskt på papiret når jeg tørket meg. Er 9+4 i dag. Så et bankende hjerte på ultralyd når jeg var 7+5. Bør jeg kontakte sykehuset for ultralyd?

Er så usikker.

Mistet for ett år siden og det var en tøff opplevelse. Vil være beroligende å se at det fortsatt er liv der, men er usikker på om det er sykehus eller legen jeg skal henvende meg til....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896549-ang-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også begynt å blø litt, samme som deg med blodtilblandet utflod...(er 8+2 i dag) var innom legevakten 1.juledag og fikk høre at "enten går det bra eller så går det ikke" (sjokk...) uansett så ringte jeg sykehuset og får komme inn på sjekk i morgen! Det skader hvertfall ikke å ringe og høre hva de synes! Evt ta kontakt med fastlegen og få henvisning videre. De skjønner jo at vi blir bekymret, hvertfall når du har mistet tidligere. Krysser fingrene for at alt står bra til for begge! Lykke til :)

Da har jeg vært på ultralyd. Alt så bra ut :)Hjertet slo og babyen min va akkurat så gammel som vi trodde 9+5. Armer og ben kunne vi se og det så rett og slett ut som et lite menneske. Fantastisk!! :) Jeg er så lettet og glad.

Så nå krysser jeg bare fingre og tær for at den holder seg der inne til i juli en gang :)

Annonse

De kunne ikke si så mye på UL. Enten er jeg kortere på vei enn jeg trodde (5-6 uker) eller så holder vi på å miste... Skal tilbake for nye blodprøver på fredag! Kjenner jeg blir veldig bekymret, og ikke så kjekt å være på jobb nå nei..,

De kunne ikke si så mye på UL. Enten er jeg kortere på vei enn jeg trodde (5-6 uker) eller så holder vi på å miste... Skal tilbake for nye blodprøver på fredag! Kjenner jeg blir veldig bekymret, og ikke så kjekt å være på jobb nå nei..,

Nei, så kjipt da. Krysser fingrene og alt jeg har for deg....

Sender over en klem og gode tanker.

Lykke til på fredag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...