Gå til innhold

Hvor er de gamle trådene???????????????????

Anbefalte innlegg

Gjest meg mamma?

Hvor er det blitt av alle trådene fra det gamle donorbarn forumet. I det nye donorforumet er det jo stort sett bare gamle tråder, dere har klart å få med tråder som er fra 2009 og eldre ..............men tråder fra 2011 derimot. Hvor er alle de gamle brukerene? Er det noe jeg ikke ser eller forstår........eller har alle gamle brukere rømt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896548-hvor-er-de-gamle-tr%C3%A5dene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sett etter disse trådene. Dårlig av de å "miste" det siste man fulgte med på her. Skjønner at det ikke er bare bare å lage et nytt system på kort tid. Men det burde vært sortert slik at man kunne funnet det igjen..

Endret av solskinn86
Gjest meg mamma?

Det gamle donorbarn forumet var et forum hvor det og var plass til single prøvere, det er ikke sånn på alle forum. Jeg fulgte med flere single som reiste til Danmark eller andre steder, men nå tror jeg alle er borte.

Noen som kan tipse meg om et annet forum som passer for single donorbarnprøvere?

Ja jeg også fulgte med på flere, synd at alt er borte. Hvis du går på profilen din, på mitt innhold kan du se de gamle trådene du har svart på iallefall.

Er ikke bli gravid forumet noe? Ass.bef eller donor? :)

Hei dere!

Mange av trådene finnes under assistert befrukting, men du må lete litt utover på sidene. Fant både sidene vedr CFC og tråden for single prøvere jeg tror du snakker om ;

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/topic/143774056-tråd-for-single-prøvere/

Håper aktiviteten stiger der! Er jo en fin støtte :-)

Heisann.

Håper dere fant det dere leter etter.

Og er det noe spesielt dere kikker etter, bare spør meg igjen. Så skal jeg hjelpe til så godt jeg kan.For alt skal være her, både brukere og innhold.

Og om det er konkrete ting, bare sende meg en mail:

[email protected]

Elin :)

Annonse

Forumene "Donor" (og "Assistert befruktning") er jo nærmest en videreføring av de gamle, og jeg forstår ikke hvorfor det har blitt ryddet i eller fjernet aktive tråder herfra. Slik det er nå er det veldig forvirrende.

Dere burde i det minste videreføre alle aktive tråder (siste 2-3 mnd?) på de ulike forumene i stedet for å slette dem (eller hva dere har gjort). Nå er mange aktive tråder forsvunnet, noe som er til stor ulempe og frustrasjon for oss som har brukt dem. Legg trådene tilbake der de var, så får dere fornøyde, aktive brukere. :)

Hei Isola71!

Vi har ikke slettet noen av de gamle trådene fra det gamle forumet, kun ommøblert. Noen av forumene som tidligere var felles for Barn i magen og Din baby, har vi imidlertid måttet legge til ett av nettstedene, så det kan hende at noen av trådene du har vært aktiv i er blitt lagt på det "andre" nettstedet.

Har du prøvd søkefunksjonen for å se om du finner trådene du leter etter? Det kan hende vi kan hjelpe deg også, om du ikke finner det du vil ha - bare rop ut :-)

Synes det er fantastisk forvirrende dette nye barn i magen! Før var jeg innom flere ganger om dagen! Nå gidder jeg ikke mer... Finner heller ikke igjen gamle tråder, og synes det er uoversiktelig!!!!!!!!!!!!

Heisann. Håper dere fant det dere leter etter. Og er det noe spesielt dere kikker etter, bare spør meg igjen. Så skal jeg hjelpe til så godt jeg kan.For alt skal være her, både brukere og innhold. Og om det er konkrete ting, bare sende meg en mail: [email protected] Elin :)

Må bare si at det er lite oversiktelig og vanskelig å finne rundt på Barn i magen nå!!!!

Hei Kari.

Jeg prøver igjen: Så vidt jeg kan se er begge forumene Assistert befruktning og Donor videreført her på Barn i magen. Ikke sant?

Hvorfor har dere da fjernet (eller ommøblert som du kaller det) tråder i disse? Det er relativt umulig å søke i alle tråder man fulgte med i.

Det fremgår jo ganske tydelig fra tilbakemeldingene her at folk ikke er fonøyd. Hvorfor da ikke legge ting tilbake der de var før i forum som er videreført?

Hei Isola71!

Vi har som nevnt ikke slettet noen tråder, men det kan jo hende at noe har gått i ball for oss i ommøbleringsprosessen. Kan du ikke sende meg en direktemelding med eksempler på noen temaer for tråder du ikke finner igjen, så skal jeg prøve å leke frøken Detektiv og se om jeg finner dem? Jeg kan ikke helt skjønne at noe har blitt borte fra forumer som er videreført i sin helhet, så jeg må forske litt nærmere på det. Det er enklere om du har noen konkrete eksempler jeg kan søke etter. :-)

Hei igjen,

Jeg husker desverre ikke alle trådene jeg fulgte med på i Donorforumet, men hvis du tar deg tid til å gå inn der nå vil du se at de 10-15 første trådene er fra 2011,mens de resterende er gamle tråder fra 2008-2010. Resten av trådene fra 2011 finns ikke der lengre. De må jo ha blitt av et sted?

Dette er også nevnt av Håpefull38 og andre i en egen tråd på Ris & ros ang. donorforumet (sjekk den gjerne), så det er ikke bare meg som savner nyere innhold. :) En av kollegaene dine har svart at dette skal hun se på så snart hun er tilbake etter juleferien, men det har ikke skjedd noe enda.

Annonse

Heisann.

Jeg holder på med det nå. Skal gjenopprette forumet, slik at donor kommer som det var.

Så da kommer alt på plass igjen, og du kan følge det som du gjorde før.

Vi har også hatt litt problemer med at poster kommer opp som anonym, uten at du selv har huket av for anonym.

Men nå skal det være fikset. Og det funker i alle fall når du bruker stor editor.

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...