Augbarn Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Etter å prøvd i snart ett år etter en vond MA i januar viste pinnen endelig positiv igjen og det to dager før mensdato. Og denne gangen eg nesten var helt sikker på at eg ikkje var gravid. Skulle bare sjekke før eg skulle på fest!!! Er sååå enormt glad og kan nesten ikkje tru det. Likevel er det litt skummelt etter at eg mista sist. Blei jo ikkje oppdaga før i uke 12!!! Så skrekkblanda fryd. Men er uansett kjempeglad for at me klarte å bli gravide igjen!!! JIPPI!!!!!
Augbarn Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2011 Det er vel ikkje mulig å få tre falske positive tester?? Eller går det an?
3 blå Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Gratulerer! Så gøy Når er termin da? Jeg fikk også positiv test to dager før jeg skulle ha mensen. Herlig følelse dette, men mange tanker og bekymringer også...
Maizen Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Gratulerer så mye! Dette går nok helt fint skal du se, gled deg over den lille i magen du Men jeg vet selv hvor lett det er å bekymre seg, er gravid nå rett etter en sa, så du kan jo evt. spør om å få ta tidlig ul eller gjøre det privat
førskolelæreren Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Gratulerer med den flotte nyheten!
Augbarn Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2011 Skal nok ta noen tidlige UL ja. Fastlegen min har UL på kontoret så håper det går fint:) Er kjempespennende å være gravid igjen og håper alt går bra denne gongen:) Termin er 7 september :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå