simsone Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Likte bedre det gamle jeg! Hvor finner man hvor langt man er på vei? det stod hvor man logger seg inn på min side før...
mor til snart 4 Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 har ikke funnet det jeg heller, irriterende.....
LilleGull2012<3 Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Den med hvor mange dager det er igjenn kommer utti romjula/rett over nyttår sier admin Så den kommer tilbake Vi må nokk bare være litt tålmodige frem til de får det nye forumet ordentlig i gang
mangolin™ღ♂ Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Synes dette fungerer bedre jeg. Skjønner jo forvirringen, jeg var litt forvirret jeg også, og alt det som var før kommer tilbake, de har sagt de jobber med det så da får en stole på det Når vi blir vant skal du se dette er mye mer oversiktlig enn det forrige, bare sette seg litt inn i det først.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Synes den nye lay outen var forvirrende og uoversiktlig jeg. Har nå funnet fram til ukesoversikten på "tjenester og kalkulatorer". Mulig det vil føles bedre etter hvert, men jeg synes det er mest irriterende og ikke kunne se alle emnene på en gang mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå