Gå til innhold

Stikking ned mot underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Har en del stikking ned mot underlivet.. Var ute og gikk en liten kveldstur og får først litt stikking nederst i ryggen før jeg kjenner at det stikker ned mot underlivet. Er i uke 35+3

Noen der ute som har det likt som meg? Hva er det for noe?? ER det lillemann som fester hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det samme de siste par ukene før fødselen, snuppa kom ti dager før termin. Vil tro det er livmormunnen som har begynt å utvide seg?

Skrevet

Hei, jeg er nå i uke 31+4 og har hatt disse stikkingene/ilingene nedåver den siste uka.. Har blitt meg fortalt at dette skal være hodet som fester seg:b

Men er overhode ikke sikker : )

Skrevet

Hei Jeg er uke 35 i dag og har følt det i noen dager nå men ikke mye hver dag bare litt. må liksom holde meg fast når det stikker. Lurer også på hva det betyr, spørre jordmor

Skrevet

Jeg får spørre jordmor, skal til henne på tirsdag. Har også hørt at det er hode som fester seg, men hadde vært greit å fått vite det med sikkerhet..

Det er ikke mye og ikke hele tiden, men kommer som regel når jeg er ute å går tur.. Har en del kynnere, men de er heller ikke vonde og de går over.. Mest kynnere på kvelden og natten. Kan vokne av at magen er har som stein, litt ubehagelig med skal vel bli verre---

Håper jeg slipper å gå helt til termin, kjenner jeg er klar for å få hilse på prinsen så snart vi går inn i 2012..

Blir en spennende år:O))

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag hun sa det var hodet som festet seg og at det kunne kleme på nerver som gjorde at man kjente stikkene i underlivet. var helt normalt. hun sa at hodet snart er festet ordentlig, at det nå var knapt festet.

Er i uke 35+2

Skrevet

Ok, takk for svar.. Blir spennende å møte jordmor på tirsdag.. Når hodet er festet da er han vel klar for å komme ut da?? Hvor lenge kan de ligge med hode festet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...