Gå til innhold

Hvilken BABYCALL er den BESTE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kjøpe ny babycall, og vil gjerne høre med dere jenter hvilken dere synes er best og hvorfor. Vil gjerne ha den beste. Hva mener DU? Setter stor pris på innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Avent med kamera. Er helt fantastisk å kunne se den lille samtidig som jeg hører hun puste. Veldig bra

Skrevet

Vi har også Avent med kamera :) kjøpte for bare 1 uke siden og vi er stoorfornøyde! den ble for øvrig test-vinner i TV2-hjelper deg over babycall med video :)

Den er litt dyr, vi kjøpte den for 1999kr, men jeg syns den var verdt hver en krone! (Kan sikkert kjøpe litt billigere på nett også) Føler endelig jeg klarer å slappe helt av :) før satt jeg å "lyttet" hele tiden og lurte på om for eks. smokken var falt ut. Nå er det bare å se på skjermen - utrolig deilig! :)

Skrevet

Ah!! Høres veldig bra ut! :) men hvor "legger" du kameraet dom overvåker babyen? Og hvordan er denne i forhold til stråling?

Skrevet

Har en helt enkel standar som jeg kjøpte på clas olson... Trenger ikke camera fant jeg ut.

Skal ta den i bruk nå som jeg skal på ferie og det ikke er så lytt der jeg skal være, i tillegg skal jeg bruke den når hun får eget rom over nyttår :) Er foreløbig fornøyd :)

Skrevet

Man får med en del kameraet skal stå i, men den er veldig lav, så man må i såfall ha en hylle eller et bord ved siden av senga. Går sikkert an å få kjøpt stativ som man skrur fast i sprinkelsenga :) Vi har vanlig fotoapparat, så vi bruker stativet til det :) vet ikke hvordan det er med strålingen, men regner med den ikke er så ille. Avent produserer jo mye babyutstyr, dessuten har hvertfall vi både PCer, mobiler, TV og annet elektrisk utstyr i huset. Så tror ikke babycallen er den verste kilden til elektromagnetisk stråling..og man kan jo plassere kameraet inntill 1,5m fra babyen, så det skjermer den jo litt :)

Skrevet

Vi har også avent sin med kamera, og er kjempe fornøyd med den!

Vi har hengt den opp på veggen slik at den filmer rett ned i senga til lillegutt, den er helt genial :)

I sommer kunne vi sitte ute på terrassen og fortsatt ha dekning på monitoren som våket over lillegutt. Lillegutt har rom helt på andre siden av huset og en etasje lengre opp enn terassen, så jeg vil si det er ganske god dekning på den :)

Skrevet

Vi har babycall som vi er superfornøyde med. NeoNate

Den gir fra seg en alarm på foreldre delen hvis det blir kaldere eller varmere enn det vi har stilt inn som greit.

Det har god batterikapasitet og en radius på 400 m hvis jeg ikke tar feil.

Den er uten film eller kamera , Vi har sett for mange skrekk filmer hehe.

Jeg har alldri opplevd at nor har kommet inn å forstyrret signalene , Og i lang tid har vi hatt byggearbeid rundt blokka. Byggearbeidere bruker ofte samme frekvenser som avent sin baby call har jeg hørt andre si!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...