Tante_Esel Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 er det noen som vet aapningstidene... maa ringe inn mens... som forøvrig kom paa julaften... :/
AinaAina Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. I romjulen har Riksen tlf tid fra 10-11 og 12-14. Blir godt å få ring inn mens og komme i gang med regime. Fortsatt god jul!
SuperKlar86Gravid Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Kan dere ikke bare sende inn e-post? Synd at mensen kom...... Lykke til neste gang! Jeg skal selv teste i morgen....
Tante_Esel Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2011 har aldri sendt e-post til riksen... stoler mer paa tlf samtale jeg skal ikke i gang med regime enda.. men neste mens skal jeg... men kan jo hende det har aapnet seg tid til oss litt tidligere da.. lurer paa om det blir kort eller langt regime, saa skal bli godt aa snakke med de
TanteTroll Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Jeg sendte en del e-poster til riksen da vi var der. Det gikk veldig bra, og fikk svar senest dagen etter at jeg hadde sendt den. Pga jobben min var det mye enklere å sende e-post enn å sitte 30 minutter i telefonkø. Den mnd vi skulle i gang med forsøk ringte jeg selvfølgelig inn mens, men ellers sendt jeg også e-post. Lurer på en ting: hvordan i all verden får dere smileys?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå