Gå til innhold

Facebookside for oss faste småtroll-brukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke den som skriver flest innlegg her, men er innom så å si daglig og leser. Litt av grunnen til at det ikke blir så mange innlegg, er at jeg føler det ikke er "viktig" nok. Samtidig skulle jeg gjerne hatt et sted å dele små gleder eller få ut litt frustrasjon. Feks for noen dager siden var jeg overlykkelig for at lillegutten sov 3t sammenhengende på natta. I dag er jeg rimelig frustrert fordi vi i natt var tilbake til våken hver time natta gjennom. Så da kom jeg på idéen med en lukket facegruppe der man kan få dele små gleder og frustrasjoner, uten at man nødvendigvis lurer på noe (som jeg føler man må for å skrive innlegg her) Er det no interesse for dette?

Vil for ordens skyld nevne at jeg nok fortsatt kommer til å bruke forumet her mye, er mer for å ha en plass å lufte tanker for likesinnede :) Føler jeg har snart brukt opp tålmodigheten til mine barnløse venninner ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt tanken, men trur kanskje noe av åpenheten blir borte hvis man plutselig finner ut at en har felles venner og slikt. Syns forumet er bra i den halvanonyme form det har, jeg.

Skrevet

Jeg er med:)

Skrevet

Jeg er med ;)

Skrevet

Så bra flere er med! :) Februarmamma, skjønner godt den tanken. Samtidig så blir det nok for min del hvertfall å dele små frustrasjoner (her i gården gjelder frustrasjonene søvn) og store gleder, og ingen mørke hemmeligheter. Så ser ingen grunn til å måtte være anonym for det :)

Jeg prøvde å opprette en gruppe nå, men ser ut som den krever at jeg skal invitere medlemmer til gruppa og... (naturlig nok :P ) Kunne kanskje en av dere ha sendt meg en PM med navn sånn at jeg har noen å invitere?

Skrevet

Lur ide! Hva heter gruppa? Går kanskje ann for oss som vil være med å søke etter den? :)

Skrevet

Hvis gruppa er hemmelig så går det ikke av og søke etter den

Skrevet

Skal ordne når jeg kommer hjem! Akkurat nå er jeg ute og triller i småregnet så tassen får sove litt :)

Skrevet

Sånn! Da heter den Småtroll 0-1 år 2011/2012. Velkommen til alle som vil være med! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...