Arga G08+J12 Skrevet 26. desember 2011 #1 Del Skrevet 26. desember 2011 Som sa hvor langt man var på vei og hvor mange dager som var igjen til termin? Finnes det noe sted mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 26. desember 2011 #2 Del Skrevet 26. desember 2011 Vi rakk dessverre ikke å få akkurat den delen av siden ferdig før vi lanserte det nye forumet til Barn i magen, men vi skal i løpet av ganske kort tid få det på plass igjen sånn at dere kan se hvor mange dager dere har igjen til termin :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arga G08+J12 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. desember 2011 Okay Bra at den kommer etterhvert! Må jo holde styr på nedtellingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Con Skrevet 26. desember 2011 #4 Del Skrevet 26. desember 2011 Håper man i såfall kan velge om man vil komme til "min side" ved innlogging. Jeg trives utmerket med å være automatisk innlogget, og slippe å måtte navigere meg tilbake til det riktige forumet når jeg har logget inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tytti Skrevet 27. desember 2011 #5 Del Skrevet 27. desember 2011 Eg og har brukt laaaaang tid i dag på å leite etter min side.... savner den nedtellingen.. håper den snart kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå