Arga G08+J12 Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Som sa hvor langt man var på vei og hvor mange dager som var igjen til termin? Finnes det noe sted mon tro?
Kari_Kanari Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Vi rakk dessverre ikke å få akkurat den delen av siden ferdig før vi lanserte det nye forumet til Barn i magen, men vi skal i løpet av ganske kort tid få det på plass igjen sånn at dere kan se hvor mange dager dere har igjen til termin :-)
Arga G08+J12 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2011 Okay Bra at den kommer etterhvert! Må jo holde styr på nedtellingen
Con Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Håper man i såfall kan velge om man vil komme til "min side" ved innlogging. Jeg trives utmerket med å være automatisk innlogget, og slippe å måtte navigere meg tilbake til det riktige forumet når jeg har logget inn.
tytti Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Eg og har brukt laaaaang tid i dag på å leite etter min side.... savner den nedtellingen.. håper den snart kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå