Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Jeg er litt usikker når jeg har IKM da jeg har en veldig ustabil syklus siden april. Har registrert syklusen på tlf, og har hatt sykluser på 30-45 dager. Slitsomt!! Uansett, mistet i SA, fikk svaret om lillejulaften. Blødde i ca 5 dager, legen mente det var menstruasjon, og at jeg mistet da jeg hadde blødning tidligere (som jeg trodde var festningsblødning, og testet meg) Vi hadde ikke bestemt oss helt for om vi ville prøve å begynne igjen, men etter at vi fant ut at jeg var gravid OG uka etter mistet, fant vi ut at nå prøver vi for fullt. Noen andre her som nettopp har fått mens, og må vente like lenge som meg? En heeeeel mnd til?
mummitrollet <3 Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Jeg trodde jeg var gravid forrige måned, fikk svak positiv test. Men så kom mensen. Så da var jeg ikke gravid. Vi var ikke prøvere, men ble likevel skuffet. Så nå prøver vi for fullt. IKM skal være 18. januar etter mine beregninger.
mummitrollet <3 Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Jeg trodde jeg var gravid forrige måned, fikk svak positiv test. Men så kom mensen. Så da var jeg ikke gravid. Vi var ikke prøvere, men ble likevel skuffet. Så nå prøver vi for fullt. IKM skal være 18. januar etter mine beregninger.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2011 Spennende da Lykke til med prøvingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå