Gå til innhold

spark teknikkansvarlige....

Fjelljenten

Anbefalte innlegg

Det er jo skandale at dere fremdeles lar anonyme innlegg med sensitive temaer underskrives med den "anonymes" nick... se inne på anonym-siden f.eks. Er det helt talentløse eller? Hvem er det dere har ansatt her egentlig? Må vel finnes noen mer mer peiling på hva de driver med her i kongeriket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du? Se inne på anonym-siden som sagt. Hvis du går inn på innlegge ser man at enkelte har underskrevet med anonym. MEN ute i selve forumet står nicket under innlegget, så alle kan se hvem som startet det. Det kan man også på høyre side oppe her, under "nylig opprettede emner", her står også nicket til de som har startet tråden, selv om de har skrevet under med anonym... Ganske skandaløst og talentløst spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ser det, men som du også ser, vist du har lest det da at anonym siden ikke er 100% ferdig for feil.... Det sies seg selv der at deres nick kan komme opp... Da tar dere selv sjangsen for at nicket ditt blir sett....

Selv synest eg at en anonym side ikke skulle vert lov folk har sine meninger og synest ikke de skal gjemme seg bak et nick (slik eg gjør no) men kan også signere med nick om det var det...

Om folk skammer seg over hva de gjør eller har gjordt osv og de ikke vil bekjente skal se de så finn heller en side evt bytt nick når det er slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit nok det, men synd for de som ikke har fått med seg at noe er galt med det nye forumet, og ting ikke funker, og de faktisk har et sensitivt problem som de trenger hjelp til... kan ikke forvente at alle de skal opprette en ny profil bare for å få spurt om det. Men uansett så er det skandaløst og utrolig dårlig jobb av de ansatte her å ikke få kontroll på dette så lenge de har en anonym-funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke ny profil for å få nytt nick..

Men de mmå da skjønne selv at ikke alt kan vere i orden etter en helt ny side er kommet opp... Greit det skal egentlig det, men eg har aldri vert inne for at noen sider er 100%feil frie etter en oppgradering....

Og de skriver de skal fikse det osv dette er også slik profesjonelle forlk også kan gjøre feil bare at de som er profesjonelle går gjennom siden og alle punkter for de leverer en vare...

Her står de at de ønsker tilbake meldinger og hva vi finner som er galt om vi kommer over noe osv....

Om de ikke har fått med seg at noe kan vere galt er det ikke BIM sine teknikkansvarlige de har gidd beskjed at ikke alt er i orden og de ordner opp i det...

Da er det de som er inne på siden som selv står ansvarlig på hva de legger ut på sidene.....

Men er enig med deg at alt skulle vert i orden før de log ut, men kansje litt grovt å skrive "spark"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var dette min "ris" til de forumansvarlige, som du ser er dette "ris og ros"-forumet. Det er en tilbakemelding til de forumansvarlige, og hvis du er en av de (som det nesten virker som sånn som du anstrenger deg med å forsvare dem, hehe...), så kan du jo stå frem med navn selv ;-) Så jeg venter nå til jeg får svar fra de jeg faktisk henvender meg til jeg... ;-) Jeg vet at det finnes bedre teknikere her i landet, så det er en ganske greit tips til dem. Hvis de som er ansatt her er så talentløse, så spark dem og ansett noen bedre utdannete. Det ville vel enhver profesjonell sjef gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg er desverre ikke en av den...

Men synest du log dette "ris" som du kallet det på helt feil måte....

En ris er ikke at man skal sparke folk pga du mener dette er for dårlig...

Vist du vet selv kor mye som står bak å endre en side helt så hadde du nok ikke skreke det du hadde med å spare dei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Nei, jeg er enig med -mtp- at vi så absolutt ikke skal sparke teknikkansvarlig! Vi hadde hele forumet neesten helt klart til lansering i slutten av november da han som hadde satt opp det tekniske for oss dessverre ble syk. Dermed fikk vi inn en ny superhelt som på rekordtid klarte å sette seg inn i prosjektet og få ferdigstilt nok til at vi akkurat rakk å lansere det nye forumet før jul, som var viktig for oss blant annet fordi vi hadde lyst til å bruke romjulen til å luke ut barnesykdommene - når det uansett er lave besøkstall i forumet.

Fjelljenten, om du hadde hørt den serviceinnstilte stemmen hans da jeg for TREDJE gang natt til bittelille julaften ringte og vekket ham fordi han måtte fikse noe som var kritisk feil, så tror jeg du hadde vært enig i at det er en fyr man ikke sparker uten videre ;-)

Men til det du skriver om anonymitet: Vi oppdaget i går kveld at noen få brukere som oppretter nye emner som anonyme brukere blir stående med nicket i oversikten over innlegg i et underforum. En teknisk sett litt merkelig feil, som det står helt øverst på priolisten å få rettet på.

Akevittfri hilsen,

Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo om de kan BÅDE være serviceinnstilte OG ha talent for det de holder pÅ med. PÅ tide at ting blir fikset her nÅ, spesielt sÅ alvorlige ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å være så dramatiske, jenter!

Skulle likt å se dere gjøre en bedre jobb selv. De gjør nok så godt de kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo nettopp det som er problemet her Gulltopp osv. Hvis de gjør så godt de kan, så har de ikke ansatt riktige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...