Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se om det blir baby på oss i 2012? Rundt august:)

Takker for svaret på julaften:) er født 120386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når har du termin da?

Skrevet

Og får opp midten av august, skal eg si en dato så poppet 15 inn med en gang :D

Skrevet

:D så dette svangerskapet går fint? Denne spiren blir et barn?? Får vel ikke opp kjønn å:)??

Tusen takk for at du tar deg tid i jula å ser meg:)

Skrevet

Får ikke opp noe negativt på deg! blør du evt no da? får også opp 15 tallet og siden du snakker om august så tar eg i utgangs punkte at dette tallet skal inn i august mnd :)

Skrevet

Blør ikke.. Hadde litt utflod som var brunt å noen timer etter på var det grått. Å ikke mere enn det.. Det var som sagt i går. Ser du kjønnet på babyen?:)

Skrevet

får opp gutt... Mulig du evt skule hatt mensen rundt denne tiden evt kan det vere en festeblødning... Evt rester som skal ut av en mensen som du ikke har hatt :P

Skrevet

Tusen tusen takk:D nå er jeg mye roligere inni meg:) du er en skikkelig jule engel:)

Skrevet

hehe, du har vert heldig..

Gubben er ute på feiring av en kamerat i dag og alt i huset er gjordt og eg er ikke trøtt :P

med andre ord du og eg har valgt en perfekt dag å vere inne på bim på :P

Skrevet

Ikke sant:) ligger å bare håper å håper att dette skal gå bra:) at vi får barn sammen. Å d som er så kult er at jeg selv ønsker att dette skal bli gutt, for da har vi navnet klart:) å du ser gutt :D

Skrevet

hehe, Var inne på profilen din... du har 2 barn fra før.. Kor gammel er dine andre barn?

Skrevet

Gutt på 6 å jente på 4 :) vi har ikke barn sammen, så derfor var det litt viktig for meg å kanskje få en slags bekreftelse for att dette går bra, at vi får barn sammen :) som er friskt å bra :)

Skrevet

okey, så "store" barn du har :)

Hehe her går vi ennå på rund gang å skifter bleie dagen lang.. Ei på snart 3 år som nekter å tisse på do og ei som snart er 14 mnd :P

Skrevet

Hihi :) plutselig en dag er du bleie tørr hu på 3 å :) men du, ser du om vi har dyr? Bare et lite kontroll spørsmål.. :P

Skrevet

Hater kontroll spørsmål for da mister eg litt gnisten tilå spå dere om dere er i tvil... Men får opp nei på deg.... Vist dere har noe så er det noe som ikke gjør så mye av seg som hamster eller marsvin kanin eller akvarie osv... Men kan ikke se noe

Skrevet

Blir veldig usikker og hva eg skal skrive der for når dere kommer slik må eg velge mellom noe stort som om at du evt kommer fra gård eller at du ikek har noen da blir det veldig masse kun valg i fra min side....

Mye lettere om dere bare stiller kun de spørsmåla dere lurer på enn at vi skal svare på noe dere selv vet...

Bare for å se hva vi skriver....

Skrevet

Hehe hun har fått sin egen do til jul da så får håpe det er en start.. Hun går jo uten bleie og alt men nekter å tisse og bæsje uten bleie på.. Holder seg lenge og skriker hun må det ene eller andre og skal ha bleie på... Får hun ikke bleie på tisser hun de mest fornurlige steder som er unulig å vaske rent på :( Som tepper eller sofa osv...

Skrevet

Forstår det altså :) men bare litt greiere å se om det du sier stemmer.., å d gjør d egentlig :) har en hund, men kan ikke påstå at vi merker henne :) har å en kamp fisk :)

Jeg ser det slik at stemmer kontrollen stemmer nok resten å da kan jeg slippe litt mere av denne angsten jeg går med ang babyen

Skrevet

Uff.. :( får håpe nye toalettet hjelper på da :) kan være mere spennende med egen do vettu :P å dessuten, det er ikke min hund. Min mans :P

Skrevet

noen som spår kan bli veldig forstyrret... liten hund dere har?

Skrevet

Gordon seter. Men hun gjør ikke stort vesen av seg :) sover å ut to ganger om dagen. Bortsett fra når far i huset har på seg uteklær :) da blir det fart på ho :)

Skrevet

Takk for alle svar :) skal ta natta jeg med :) håper du ikke ble sur eller noe for dette med kontroll spørsmål.. Var ikke meningen å fornerme eller noe slik.. Setter stor pris på att du tok deg tid til å se meg å gjøre med litt mindre nervøs :)

Skrevet

hehe ikke sur eg :)

Ble ikke sur bare veldig skuffet :P men ikke denne gangen. logget av med en gang eg hadde svart deg og så måtte eg opp igjen 50 min senere for å hente gubben på fest....

Hater å la ungene vere alene i huset men var ikke lenger enn 3 min kjøring så det gjekk fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...