Gå til innhold

diare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Etter to dager med mye julemat tror jeg magen min har fått nok! Nå har jeg kjempe løs mage!

Men så lurer jeg på... Er det ikke litt "vanlig" å ha diare/urolig mage før fødsel starter?! Jeg ble plutselig litt bekymret for at jeg skal begynne å føde snart?

Noen som har født før eller hørt noe om dette at kroppen naturlig tømmer seg før fødsel?

Jeg har ikke pakket baggen enda en gang.. Har ikke termin før 12. januar:)!

Og har planlagt å kjøpe inn det siste vi mangler til tirsdag og onsdag!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er vel ganske vanlig. Men det skjer slett ikke for alle, og det er vel like sannsynlig at du har blitt løs i magen av å spise uvant mat i forbindelse med jula.

Når det gjelder å "pakke bagen" så er det faktisk ganske fort gjort, jeg har aldri skjønt meg på dem som har den ferdig pakket i ukesvis.

Skrevet

Jeg har hadde løs mage for ei uke eller to siden og trodde dette var et tegn ...vel, jeg er gravid enda, 5 dager på overtid ...

Skrevet

hehe... jeg har hele tiden trodd jeg skal gå over termin, men så kommer det noe å så begynner jeg å tro anderledes!:) Men så skal man se at man går over termin allikevel:)

Alt mulig omtrent kan sikkert være tegn på fødsel:) Men samtidig kan det ikke bety noe som helst:) Sånn som dette bare kan være at magen sier nå: får du dytte i noe lettere mat i trynet:) Jeg orker ikke mer fett og julemat ;)

Pakke baggen går vel også greit ja, ellers så blir jeg jo sikkert litt på sykehuset om vi skulle måtte bråreise sånn at mannen kan ta med seg det jeg måtte trenge i ettertid:)

Skrevet

mange sier det er et tegn på at fødsel starter:)

men de sier de om mye rart:)

jeg har hatt løs mage i mange uker.. men nå 4 dager før termin, har det roet seg...

Skrevet

hehe...

Jeg har hvertfall ikke født enda og magen er mer vanlig igjen så det var nok bare løs mage:)

Får bare vente å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...