Gå til innhold

LYSE-brun utflod

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på do i sta, og når jeg tørket meg var det litt lysebrun utflod på papiret.. er nå i uke 10+6, hadde sex i morges (hvis det kan ha noe å si) er også meget forkjølet, så har hostet å nyst i 3 dager i strekk, og da får jeg skikkelig vondt nede i eggstokkene og området rundt..

Ble litt bekymret, har ikke vondt, og det har jeg heller ikke hatt.. så det er ingenting som tilsier at noe er galt (?)

:-) prøver å være positiv i disse juletider..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896385-lyse-brun-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok hende att d er blodkar som har sprukket eller va d er:p

Leste noe om det på en annen tråd her.. Tror ikke att noe er galt:)

Var like bekymret selv her.. Er i uke 6 selv, å i går så tørket jeg meg var det litt brunt utflod å noen timer etter det, var det litt grått. Men har ikke vært noe etter det..

Mange som har litt blødninger og farget utflod i starten:)

God jul:)

Det er likedan idag, den er så lys som malingen cafe latte! Så vet ikke hvordan jeg skal tolke det..

Jeg leste noe om at når det blir utflod med farge på så er det umulig å vite nøyaktig hva som skjer, det kan være ufarlig, men så kan det ikke være ufarlig..

Det har blitt mørkere nå, ringte føden i sta.. hun sa at siden jeg ikkr hadde vondt så var det ingen grunn til bekymring.. men jeg kan ikke la være å være brkymret uansett jeg :/ håper det gir seg, for dette var ikke morsomt...

Annonse

Det er helt vanlig med en blødning etter sex fordi de skjøre slimhinnene kan sprekke. Jeg hadde en liten blødning når jeg var 7 uker på vei, er 9 uker nå. Hadde ul og så hjertet banke etter det, så det går nok bra! :) men jeg skjønner godt at du blir urolig, husk allikevel at det bare kan være rester fra en ufarlig blødning som du ser i dag :)

Det har blitt mindre igjen nå, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det.. :) jeg går også på klexane sprøyter (blodfortynnende) å har vel dermed en høyere risiko for å begynne å blø (?) Var på UL i uke 8, og da var alt bra.. :)

vi tenkte vi skulle fortelle at vår lille sønn på snart 4 skulle bli storebror på nyttårsaften, men er litt i tvil nå.. meeen, det er jo trots alt familie, de får kanskje litt mer forståelse for hvorfor jeg har vært sånn som jeg har i det siste.. *kvaalm* ;p

God Jul til dere, og lykke til inn i det nye året :)

Jeg fikk sånn brunlig utflod noen dager etter IKM og testet meg, og testet positivt (hadde ikke begynt å planlegge baby for fullt, så ble overrasket og glad).

Litt over en uke seinere kom mensen, og legen mente at jeg hadde mistet tidligere, for alle verdiene mine var allerede under 2.

Håper du er mer heldig enn meg og at det bare er en blødning.

Annonse

det har så og si sluttet å være farge på utfloden nå.. det har aldrig vært mørkere enn enn lys lys brunfarge, så vidt jeg så forskjell på fargen på papiret..

Hvordan går det med deg en+spire? Jeg er 10+3, og nå har jeg begynt med denne fargede utfloden jeg også. Jeg hadde en liten blødning for 2 dager siden (etter sex), i går hadde jeg bare litt brun utflod. I dag har jeg også denne cafe-latte-fargede utfloden. HVor lenge holdt det på hos deg? Jeg har heller ikke vondt :)

Hei! Tenker på dykk alle. Eg er 5+6 i dag, og i går kom det litt rar utflod hos meg. Den må ha vore tynn for den låg ikkje oppå truseinnlegget. Den var ikkje akkurat kaffelatte, meir gul. Men iallefall slik at truseinnlegget såg annleis ut enn vanleg. Ubehageleg. Eg skal få ekstra oppfølging, så ultralyd på tirsdag. Så håpar håpar berre, det er alt eg- og me kan gjera. Stor klem og godt nyttår!!

Hei MammaElisabeth :) det går bra med meg.. det har sluttet helt nå :) Jeg hadde aldri noen blødning, bare denne lyselyse brunfargen.. begynner å lure på om det kan ha vært infeksjon eller noe (?) hadde det vell i 4-5 dager ca..

Håper det går bra videre for deg! :) Jeg skal bestille min første time hos jordmor i morgen, så får se hva hun sier da :)

Mest sannsynlig er det nok helt ufarlig, men det kan også være tegn på ma. jeg hadde identiske symptomer i slutten av uke 10 i sommer, klarte ikke slå meg til ro med at "det sikkert ikke var farlig" selv om det aldri var direkte blødning eller noe smerter. Tidlig ultralyd viste at fosteret var lite og pulsfrekvensen veldig lav. Det endte i ma få dager seinere. Jeg ville tatt ultralyd om jeg var dere, fastlege kan henvise så man får det gratis på sykehuset!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...