2 tette og 1 badehette Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Sikkert ikke rett plass å spørre, men gjør det likevel Noen som kan fortelle meg hvor din side er blitt av her? Kanskje det er jeg som ikke har "lett" godt nok?
Kari_Kanari Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Helt riktig sted å spørre, det ;-) Vi fikk dessverre ikke på plass løsningen med Din side før vi lanserte det nye forumet, men det er høyt opp på prioriteringslisten vår å få den på plass. Så om ikke så altfor lenge skal dere igjen ha et sted å legge inn termindato + barn, og kunne se hvor lenge dere har igjen til termin. Det kommer også en oppdatert versjon av tilpasset uke-til-uke-informasjon.
2 tette og 1 badehette Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2011 Flott! Takk for svar
RenateCantante Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Hvorfor lanserte dere den nye siden før dere fikk på plass Min Side, da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Jeg er redd "din side" er undervurdert av dere administratorer, for ellers hadde dette ikke lenger vårt på noen pri.liste. Få det på plass asap er i allefall mitt råd. Faktisk hovedårsaken til at jeg logger meg på BIM... Jeg ville forresten også hatt en større kontrast mellom hvit og den duse rosafargen også...(når vi først er i gang) Bare et par nyanser vil gjøre underverker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå