Gå til innhold

hormoner på ville veier????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja, nå er julekvelden og dens forventninger over, kan jeg få si heldigvis???ingen andre en min kjæreste vet at jeg er gravid, 9 uker er det blitt nå....det hele startet med at tårene trillet da mine foreldre kom, forta meg å skyldte på at elstemann ikke var hjemme julekvelden for første gang, kjente humøret svinge hele kvelden og et slit å holde fasaden ....yngste gutten vet heller ingenting, følte at humøret mitt ødela...noen andre som hadd det sånn? har ikke lyst til å si noe før vi har vert på UL 2. jan, vert på en før å sett hjerte slo......men jeg blir litt utkjørt av å holde det hemmlig, særlig slitsomt nå før jul pga alle foreventninger som stilleles av et og alle....men 2. januar skal jeg sette meg å en fjelltopp å rope det ut for hele verden viss det går bra og er i orden, er bare ti uker men det får så være..........et sukk fra meg, og jeg ønsker dere en god og rolig romjul der vi skal være egoistiske og tenke på oss selv og bebissene våre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte, men vi har valgt å si fra til familien vi da. Vi klarte ikke holde det hemmelig, jeg er 9+4 i dag :) men, det er også en påkjenning fordi jeg er redd de blir skuffet hvis det går galt... Man føler et stort forventningspress, så det er vel fordeler og ulemper uansett når man velger å si den store hemmeligheten. Men - nå er vi straks 12 uker på vei :) jeg tror dette går bra <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...