sunnhetenselv Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Kan noen hjelpe meg? Jeg har veldig lang lutealfase? Hva kan dette gjøre? Vanskelig å bli gravid? Holde på fosteret så det ender i abort??Håper noen kan svare meg
Grynet:) Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 En kort lutealfase gir egget kortere tid til å feste seg og kan derfor gjøre det vanskelig å bli gravid. En lang lutealfase? Min første tanke er; bra for deg! Jeg vil også gjerne høre om evt ulemper ved lang lutealfase. Jeg har alltid troddbmin er ca 14 dager, men nå er jeg ikke helt sikker lenger.. Hva mener du med å holde på fosteret?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Ble litt nysgjerrig på hva lutealfase er, og googlet det. Kom opp Pernille.info siden hvor det bl.a. står: "Eggets implantering er avhengig av at det får lang nok tid til å feste seg, og kvaliteten på livmorslimhinnen. Lange nok lutealfaser og god nok progesteronproduksjon er derfor viktig." Så jeg regner med at lange lutealfaser er bare bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå