Gå til innhold

Julebesøk som IKKE var velkommen... :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemling tante rød... Det var nok menssmerter, for nå blør jeg... :( er så trist..

Det er vel ingen vits i å fortsette med crinone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikker det er mensblødning, hvis du snakker med klinikken, vil de nok at du fortsetter med crinone frem til du har testdag...fordi at noen som er gravide, kan blø tidlig i svangerskapet av div. grunner... men forstaar deg at du gjerne vil slutte med crinone og "komme deg videre". men det er jo fortsatt ganske lenge til test dag for deg da... skal du teste i blodprøve, eller urin...

skjønner at du synes det er dritt aa blø da :/ det er dritt det! Fikk mensen i gaar selv jeg... første bløsdning siden SA i november, men da er vel kroppen i rute igjen ihvertfall.. og litt kortere tid til neste forsøk for min del.

sender deg en klem..

Skrevet

Jeg vet bare at dette er mens.. Har årntlige menssmerter, som jeg bruker å ha.. Frister ikke noe særlig å sette crinone nå som jeg blør slik heller.. :( Er jo bare å psyke ned seg selv ved å håpe at det kanskje ikke er mens liksom...

Ikke meningen å syte altså.... Men.. Føler ikke for å gjøre annet egentlig.. :(

Tusen takk for klemmen....

Skrevet

Her kom også mensen på lillejualften. Det la en liten demper på julefeiringen men begynner å bli vant me å bare se på alle andres flotte unger.

Nå er det fryseforsøk i februar

Skrevet

:( Det er så tungt at veien skal bli så sabla vanskelig og lang........ Skjønner ikke hva vi gjør galt!! Huff...

Men neste gang, daa....

Skrevet

NESTE GANG JA!!! :) vi skal faa det til!

Skrevet

er så lei meg på deres vegne...sitter her med tårer i øynene.... hvorfor skal verden være så vanskelig iblant!!!

Skrevet

Ja det er virkelig urettferdig... Føles som at alle andre får det til me en gang

Skrevet
:( Men vi kan vel ikke gjøre annet enn å komme oss opp av kjelleren og ta dag for dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...